anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sondaj - Deranjament net si tv

Focsan
Junior

Buna ziua,

Am avut urmatoarea situatie:

Am la parintii mei net si tv de la Orange. Acum 10 zile a fost un deranjament si s-a remediat in 3 zile. Vineri a cazut din nou netul si tv. Am sunat sa anunt deranjamentul si nu mi s-a inregistrat deoarece nu eram la locul unde este montat modemul. Am anuntat operatorul Orange ca nimeni conectat la reteaua de cablu orange nu are semnal, deci logic este o defectiune de pe retea. Nu am fost ascultat. Prin urmare am fost nevoit sa dau numarul mamei mele de 70 de ani care in urma cu 20 de zile a avut o operatie destul de grea sa vb cu dra de la orange, sa se suie pe scaun si sa-i spuna ce leduri sunt aprinse, sa scoata modemul din priza, sa traga de fire etc. Ati semnat cumva sa facem mentenanta Orange? As dori prin interventiile dumneavoastra, daca sunteti de acord cu mine ca aceasta practica nu e ok, sa fac o reclamatie la OPC pentru a interzice acest protocol Orange fara acordul nostru.

PS. ACUM REMEDIEREA PROBLEMEI ESTE PROMISA MARTI, ADICA IN 5 ZILE. E OK?

11 Răspunsuri 11

Pololica
#StarMember

Salut!

Prima intrebare: cine este titularul contractului? Daca este mama, trebuia sa te astepti la un posibil refuz.

Totusi, daca crezi ca Protectia consumatorului te poate ajuta, estre strict decizia ta, dar ar fi bine sa astepti perioada promisa pentru remediere. Nu vad cum te-ar ajuta altfel Institutiile Statului.

Eu sunt titularul de contract dar nu locuiesc acolo.

 

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Destul de neplăcut să nu ai servicii o perioadă așa lungă, dar pot fi și astfel de probleme. Sper să se rezolve și să nu mai întâmpini astfel de probleme!

Inteleg ca pot fi probleme dar de ce nu a vrut sa-mi dea numar de inregistrare la sesizare dacu nu eram acolo si am anuntat ca nimeni din zona nu are semnal

 

 

Daca nu facem nimic totul va ramane la fel.Nu stiu ce varsta au parintii tai dar as vrea sa vad ce ai face in situatia mea.

 

Acelasi lucru pe care l-am facut si acum 15 ani cand UPC isi muta serverele de internet in Olanda (si a durat 2 saptamani repunerea in functiune).

Motivele tehnice inerente nu pot fi ocolite. La Digi mi s-a intamplat de vreo 5 ori sa le cada semnalul la fibra in 5 ani, dar rezolvarea a durat cateva ore sau, daca era seara (dupa ora 22) s-a stat pana a doua zi pana in pranz.

Ai doua variante:

  • ori astepti remedierea
  • ori reclami de mai multe ori si reziliezi pentru nerespectarea parametrilor tehnici

Oricare ar fi varianta aleasa, asteptarea este comuna.

Legat de protocolul intern Orange: toti operatorii au proceduri interne. Esti doar picatura intr-un ocean. Eu am cerut (doi ani la rand) servicii prin fibra (stiind ca blocul are porturi libere pentru PJ). Nu s-a putut si am renuntat sa mai cer (si am renuntat si la telefonia mobila, dar asta este alta poveste). Nu-ti convine, cauta alternativele. Nu ai alternative... poti merge la Consiliul Concurentei sa le ceri parerea.

PS: sa stii ca si la Digi se intampla la fel. Au nevoie de o verificare la fata locului pentru a vedea daca nu cumva este o problema de pozitionare a firului de fibra optica. Daca utilizatorul poate oferi informatiile necesare si poate rezolva problama, evident asistat telefonic de operator, inseamna ca echipa tehnica nu mai este pusa pe drumuri si poate merge undeva unde problema fizica necesita interventia fizica.

Crezi ca lipsa unei persoane din locatie ar fi rezolvat situatia? Raspunsul este simplu: NU pentru simplul motiv pentru care problema era semnalata la interior si, cum nimeni nu e la interior pentru verificarea semnalului de intrare in aparatura, nu se poate verifica unde anume este problema: la interior (la client) sau intre aparatura Orange si client. Aparatura Orange poate fi in parametri, dar problema sa fie la firele care conecteaza GPON-ul de aparatura furnizorului (si chiar nu ai de unde sa stii unde este daca nu confirma cineva ce indica aparatura de la client sau daca fibra optica are unghiuri drepte si nu mai duce informatia in parametri). Stiu, am vorbit un pic mai ciudat, dar o informatie de 1-2 minute oferita operatorului cu care se discuta poate insemna o reducere a timpului de cateva ore sau zile.

Multumesc pentru lamuriri,dar tinand cont ca nimeni din zona abonat la Orange nu are semnal ,si am anuntat acest lucru,nu vad ce rost mai avea acel protocol.Era clar ca e o problema pe retea si trebuie intervenit .

Protocolul tot trebuie urmat. Cand traversezi, chiar daca este verde la semaforul pentru pietoni, nu te asiguri inainte? Motivul principal pentru care este normal sa urmezi niste pasi este timpul scurt de verificare (si eliminarea unui semn de intrebare). Sa stii ca uneori poate fi o simpla desincronizare intre aparatul de la client si aparatura Orange (sau un bug [eroare a sistemului de operare al aparatului] care poate fi rezolvat cu o actualizare).

Nu iau partea nimanui (nici a ta [care esti clientul care plateste serviciile respective], nici a Orange [care are datoria sa mentina calitatea pe care a promis-o]). Pe baza informatiilor pe care le ai si a conlcuziilor pe care le tragi, va trebui sa actionezi in consecinta.

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Nu știu ce să zic, dar cred că e ceva mai grav, dacă a picat iar și bineînțeles că este destul de neplăcut.

Dacă nu ești titularul abonamentului, de regulă așa se întâmplă, adică ei doresc să vorbească cu titularul.

Cred că nimeni nu-și permite să țină clienții fără servicii de plăcere, ci pentru că e ceva mai complex. 

Nu cred că are vreo treabă aici acea autoritate decât dacă nu se rezolvă.

Baftă!

Anonim
Neaplicabil

La digi de exemplu chiar dacă tu ești titularul poate suna și cineva din familie sa raporteze un incident de rețea la serviciile fixe, nu trebuie musai titularul, așa ar trebui sa fie și la orange, eu dacă sunt plecat pe mare jumate de an și pică netu sotia ce face? Ar trebui sa ii se dea voie oricui sta la adresa unde sunt instalate serviciile sa poate face o sesizare 

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Dacă au dat și un termen, cred că este bine să așteptăm și dacă nu vor face ceea ce trebuie, atunci trebuie reclamați. Sunt de acord că ar trebui să rezolve mai repede și să aibă oameni la Serviciul Clienți care să răspundă la telefon, dar văd că se merge spre economie peste tot. Eu am stat o oră ca să intru în direct cu furnizorul meu de energie electrică și tot n-am reușit. Am reușit ulterior pe chat și erau și ăia vai de steaua lor. Astea sunt vremurile pe care le trăim!