anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sfarsit de contract furnizare tv, fix si internet

Ionel3
Începător

Buna ziua as dori sa primesc un raspuns la solicitarea mea : In luna August se va  termina contractul de furnizare tv , fix si internet , ce va trebui sa fac pentru a trimite inapoi echipamentele inchiriate si daca este nevoie sa fac ceva in vederla anuntari ca Nu Vreau un alt contract Va Multumesc 

1 Soluţie acceptată‚

Miha_Z
#StarMember

Buna, cu o lună înainte de expirarea contractelor poți solicita rezilierea lor fie într-un magazin Orange sau poti sa trimiti o cerere de reziliere la adresa rezilieri@orange.com sau la acest link https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Cererea trebuie sa fie insotita de o copie dupa buletin cu mentiunea "sunt de acord cu furnizarea acestei copii catre Orange Romania Communications S.A.", doar daca trimiti cererea prin email și să lasi si un numar de telefon pentru contact.

In 30 de zile de la data inregistrarii cererii, abonamentul se va inchide, iar un consultant te va contacta pentru a stabili detaliile necesare. Echipamentele se pot recepționa în magazine doar daca abonamentul a fost deja programat la închidere sau a fost deja închis.
Returul echipamentelor cu abonament Orange se poate face în orice Orange Shop sau Orange Store în maximum 5 zile de la închiderea serviciilor.

Returul echipementelor Orange Romania Communications se poate face doar în magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops - cele marcate pe harta cu mov) în maximum 5 zile de la desfiintarea serviciilor. Nu este necesară identificarea persoanei care predă echipamentele cu CI. În cazul în care clientul nu a predat echipamentele în cele 5 zile, acesta va fi contactat de către un technician în urmatoarele 30 de zile pentru a ridica echipamentele de la locatie. Costul este de 6 € (TVA inclus).
Ai mai multe detalii despre predarea echipamentelor in urmatorul topic:  https://comunitate.orange.ro/t5/nout%C4%83%C8%9Bi/returnarea-echipamentelor-%C3%AEn-urma-%C3%AEnchid...

Vizualizare soluţie în postul original

1 Răspuns 1

Miha_Z
#StarMember

Buna, cu o lună înainte de expirarea contractelor poți solicita rezilierea lor fie într-un magazin Orange sau poti sa trimiti o cerere de reziliere la adresa rezilieri@orange.com sau la acest link https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Cererea trebuie sa fie insotita de o copie dupa buletin cu mentiunea "sunt de acord cu furnizarea acestei copii catre Orange Romania Communications S.A.", doar daca trimiti cererea prin email și să lasi si un numar de telefon pentru contact.

In 30 de zile de la data inregistrarii cererii, abonamentul se va inchide, iar un consultant te va contacta pentru a stabili detaliile necesare. Echipamentele se pot recepționa în magazine doar daca abonamentul a fost deja programat la închidere sau a fost deja închis.
Returul echipamentelor cu abonament Orange se poate face în orice Orange Shop sau Orange Store în maximum 5 zile de la închiderea serviciilor.

Returul echipementelor Orange Romania Communications se poate face doar în magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops - cele marcate pe harta cu mov) în maximum 5 zile de la desfiintarea serviciilor. Nu este necesară identificarea persoanei care predă echipamentele cu CI. În cazul în care clientul nu a predat echipamentele în cele 5 zile, acesta va fi contactat de către un technician în urmatoarele 30 de zile pentru a ridica echipamentele de la locatie. Costul este de 6 € (TVA inclus).
Ai mai multe detalii despre predarea echipamentelor in urmatorul topic:  https://comunitate.orange.ro/t5/nout%C4%83%C8%9Bi/returnarea-echipamentelor-%C3%AEn-urma-%C3%AEnchid...