Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

Ooooops, nu am găsit pagina pe care o cauți

Este posibil ca aceasta să fi fost mutată în altă parte, ștearsă sau nu există. Poți căuta mai multe informații în secțiunea noastră de Help sau poți reîncepe căutarea din Homepage.

 
 
302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

Orange Romania 302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

Ooooops, nu am găsit pagina pe care o cauți

Este posibil ca aceasta să fi fost mutată în altă parte, ștearsă sau nu există. Poți căuta mai multe informații în secțiunea noastră de Help sau poți reîncepe căutarea din Homepage.

 
 
302 Found

Found

The document has moved here.

302 Found

Found

The document has moved here.

anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare player Orange TV GO pe iOS 15

adiroman
Junior entuziast
Aplicația Orange TV Go nu mai merge pe iOS 15. Niciun program TV nu se mai deschide, primesc mesajul: "Eroare player. Te rugăm să încerci din nou". Am reinstalat aplicația de câteva ori, dar tot nu merge.
16 Răspunsuri 16

DanielaH
Moderator
Salut, adiroman! De cât timp nu mai funcționează? Ai încercat pe mai multe telefoane cu iOS15? Ce device folosești? Poți atașa, te rog, o captură de ecran?

adiroman
Junior entuziast
Am observat că nu mai merge după instalarea iOS 15 pe un Iphone Xs Max. Nu am încercat pe alte dispozitive mobile. Atașez o captură cu eroare pe care o primesc la încercarea deschiderii unui program.

DanielaH
Moderator
Mulțumesc mult pentru detalii. Am transmis situația semnalată de tine colegilor noștri. Revin imediat ce am un răspuns.

adiroman
Junior entuziast
problema nu a fost rezolvata

DanielaH
Moderator
@adiroman, da, din păcate încă nu s-a rezolvat. Situația este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic și a dezvoltatorului de aplicație. Vom reveni aici imediat ce vom avea confirmarea lor că s-a remediat. Problema este posibil să apară random, nu toate versiunile de iPhone fiind afectate. Ea se regăsește în special pe telefoanele din generațiile anterioare lui iPhone 12, care rulează iOS 15.0.x

adiroman
Junior entuziast
Problema nu a fost soluționată. Ce fac? Schimb eu telefonul sau Orange rezolvă situația?

Mircea55
Începător
Nici la mine nu merge chiar nu se poate face nimic de la “TEHNIC” sau schimbam operatorul .

DanielaH
Moderator
Ne pare rău că această situație nu a fost soluționată încă. Colegii noștri estimează remedierea ei la finalul acestei luni. Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

DanielaH
Moderator
Salut! Situația a fost remediată săptămâna trecută. @adiroman, ne poți confirma, te rog, că funcționează?

Ionelabb
Începător
Am verificat și eroarea pe player persista Am reinstalat aplicația și același reziultat

adiroman
Junior entuziast
Da, funcționează. Trebuie dezactivată opțiunea Transmisie privată (beta) din setările telefonului (vezi setări iCloud )

DanielaH
Moderator
@Ionelabb, da, așa cum spunea și @adiroman (mulțumim pentru feedback!), trebuie dezactivată funcția specifică iOS 15 care anonimizează traficul de pe dispozitivele mobile: Private Relay/ Transmisie Privată (Settings > Apple ID > iCloud > Private Relay). Poți încerca așa, te rog?

Daniela123
Junior
Incepand de vineri dupa amiaza nu mai functioneaza app nici pe Iphone nici pe Android. Nu am instalat nimic, doar ca sunt pe WIFI in SSE, insa pana vineri dimineata inclusiv a functionat de doi ani incoace (am optiunea Family HD). Apare eroare: "nu este disponibil Eroare player. Te rugăm să încerci din nou" Mentionez ca pe date mobile functioneaza, insa nu este o solutie ca se consuma cam 1GB/ora in roaming. Iar s-a "jucat" cineva cu comenzile? Ca la mine nu s-a schimbat nimic.

DanielaH
Moderator
Salut, Daniela123! În acest moment unii clienti Orange aflați în roaming SEE nu pot accesa aplicația Orange TV Go dacă sunt conectați la Internet prin intermediului WI-FI. Aplicația poate fi folosită momentan doar prin intermediul rețelei de date mobile. Uite aici mai multe detalii - https://comunitate.orange.ro/questions/2894827-vizionez-niciun-program-tv-orange-tv-go-ungaria