anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange a modificat contractul fără acordul meu, iar consultantii isi bat joc de client

nikos
Începător
La data de 11.12.2020 fac o solicitare de oferta tv+internet prin fibra de la Orange Romania, fiind client de 14 ani in reteaua mobila. Am 3 abonamente care sunt in perioada de prelungire contractuala tacita.
Sunt sunat de un consultant orange care imi ofera cele doua servicii fixe la pretul de 8 euro cu tva si voucher de 120 euro pentru vechime retea pentru achizitia unui televizor in rate, total de plata lunar aproximativ 15 euro cu mentiunea ca abonamentele de voce raman neschimbate.
In urma acestei oferte facute in data de 12.12.2020 sunt de acord si astept instalarea. Vine instalarea insa imi spune ca ar trebui un stalp intermediar (distanta fata de stalpul pe ca care era fibra optica 35 metri), cumpar stalp si astept instalarea.
Pe 19.12.2020 incepe fidelizarea fortata ,fara notificare, fara acord scris, nici macar verbal: primesc sms prin care sunt anuntat ca « se bucura ca am ales cea mai avantajoasa oferta de comunicare abonament fun 7 cu perioada de 24 luni si bonusul lunar de minute nationale nelimitate nu va mai fi alocat pe cele 3 abonamente, ca urmare a renuntarii la oferta orange family ».
Urmare acestui fapt ma deplasez la orange shopul cel mai apropiat unde explic ca la data de 12.12.2020 am primit o oferta de internet si televiziune, fara ca abonamentele ce le am in derulare sa fie modificate si cer explicatii si lamuriri in acest sens.
Explicatia primita de la consultant este ca ma fost pacalit in legatura cu oferta, iar daca nu sunt lamurit sa scriu pe o foaie de hartie nemultumirile.
Am ramas uluit de raspuns si am cerut in scris denuntarea contractului de televiziune si internet si revenirea la starea contractuala anterioara. Deasemeni am refuzat primirea contractului trimis de Orange prin cargus.
Din punctul acesta incepe calvarul .
12 discutii de cel putin 120 min cu departamentul relatii clienti prin care am cerut retragerea din contractul incheiat la distanta pentru internet si televiziune, pe care nu l-am vazut si nu l-am semnat si revenirea la conditiile contractuale anterioare pe care le aveam pe cele 3 abonamente de telefonie mobila.
Aberatii , anomalii, nervi tocati pentru care nu raspunde nimeni, se recunoaste faptul ca abonamentele au fost modificate fara acord, sunt compensat cu suma ce a fost facturata pe un abonament in plus, insa beneficiile ce le aveam conform contractului in vigoare nu.
Pe contul My orange aveam activ abonament de internet fix si abonament de televiziune chiar daca nu am semnat nici un contract.
Pe contul My orange aveam modificate toate abonametele de telefonie mobila cu privire la resurse, unul si ca tarif si perioada contractuala.
Sunt facturat la noul tarif curs euro stabilit de orange cu 3 banci partenere ,nu la cursul bnr, deasemeni fara acord semnat sau verbal.
Am fost prostit cu raspuns la soliciarile mele in trei zile lucratoare de am ramas fara internet fix si televiziune de Craciun si Revelion.
Suntem in data de 7.01.2020 si nu am fost pus in situatia contractuala anterioara.
Intrebarea este :
Orange raspunde pentru toate magariile, abuzurile si prejudiciile aduse de unii angajati unui client care de 14 ani si-a onorat obligatiile fata de acesta neavand o zi intarziere la plata, care nu a abuzat de resursele oferite, sau sunt facute cu acordul sau de nimeni nu se sesizeaza ?
Deasemeni angajatii orange au dat cu piciorul unui client care in prezent ar fi putut contracta 2 abonamente de televiziune si internet la cele doua locatii pe care le are si care de scarba si lehamitea cu care a fost tratat a ales ieri pe 6.01.2021 Digi Romania.
Multumesc Orange, urmatorul pas va fi si portarea celor 3 numere dupa ce vom analiza cateva oferte.
Comncluzia :SUNTETI PE DRUMUL BUN TINETI-O TOT ASA !
7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator
@nikos, ne pare rău pentru situația descrisă de tine și experiența neplăcută cu care te-ai confruntat. Vom transmite feedbackul tău colegilor noștri.

FaraUnID
Campion certificat
Urmariti acest clip, incepand cu minutul 6:30 https://www.youtube.com/watch?v=IIN5vxRMSSA Cam asa sunt prostite, pe fata si fara scrupule, persoanlele care nu au un bagaj minim de cunostinte, de catre jegurile din telesales. Si cam tot asa se pot modifica unele contracte fara acordul express al titularului. Recomandarea mea: Inregistrati si voi convorbirile pe care le aveti cu reprezintatii Orange, asa cum fac si eu cu voi. Nu este ilegal cat timp instiintati consultatul, la inceputul convorbirii, de faptul ca si voi, la randul vostru inregistrati convorbirea. Puneti consultatul se va informeze si sa repete clar: modificarile aduse contractului, ce contine noua oferta in plus, ce beneficii aveti, pe ce perioada, care sunt costurile ascunse si acele * (stelute) aferentei ofertei, care este pretul final cu TVA. In cazuri extreme acea inregistrare poate fi atasat unei plangeri catre Politie, Parchet, ANCOM, ANPC, etc.

Anonim
Neaplicabil
N-am să înțeleg niciodată motivul să îți schimbi contractul la telefon. Dacă vreau așa ceva, îmi mișc fundul la un sediu al operatorului și fac schimbarea. :))

FaraUnID
Campion certificat
1. In cazul contractelor inheiate prin mijloace de comunicare la distanta, ai acea perioada de gratie de 14 zile in care te poti retrage din acel contract fara a plati penalitati. Asta ar fi principalul avantaj! 2. Unele oferte sunt disponibile exclusiv online, angajatii din magazinele fizice nu au acces la ofertele "personalizate" disponibile pe contul tau de abonat;

Razvan
#StarMember
Si in magazin te pot fraieri si apoi esti bun de plată, că ai semnat. Practicile acestea la ORANGE sunt cunoscute de mult timp, însă în ultima vreme au luat amploare mai mare sau sunt relatate mai multe în mediul online.

GOLDzila
Explorator
Și eu am pățit ceva asemănător când am activat pachetul LOVE ( internet router 4G , televiziune prin satelit ). Când am prelungit unul din cele două abonamente de voce ( unul de 8 € și altul de 6 € ) primesc un SMS de genul : bonusul lunar de minute naționale nelimitate nu se va mai aloca datorită renunțării la oferta Family . Nu îi am acordat nici o importanță. In continuare am minute nelimitate naționale pe cel de 8 € . Să nu fie o eroare de sistem. Trebuie sunat la 300 și clarificată problema. Se poate pierde bonusul de minute naționale numai pe abonamentele mai mici de 8 € nu și pentru celelalte . La abonamentul de 6 € am 1000 minute naționale , mai mult decât suficient . Eu știam că pachetul LOVE , Family este condiționat de cel puțin un abonament voce de minim 8 € . Am 18 ani vechime . Succes !

Neaplicabil
Ceva asemănător mi s -a întâmplat și mie. In decembrie 2016 fac la Orange un contract nr X --pachet Love--(mobil+internet+Tv). In anul urmator, 2017, imi fac un abonament (mobil doar) contractul nr. Y. După 2 ani am redus valoarea la al doilea abonament din contractul nr. Y. În luna următoare constat cu "uluire" ca am pierdut reducerile din pachetul Love din contractul X, deoarece am făcut modificari la contractul Y, lucru aberant deoarece sunt doua contracte diferite. Am făcut sesizare si după 3 sesizari mi s -a spus că nu au nici o explicație cum s-a întâmplat, dar pot sa-mi facă altă ofertă. Am refuzat o altă ofertă si în luna urmatoare m-am trezit cu abonamentul de internet si Tv reziliat. Am sunat din nou si mi s-a spus că, eu am cerut rezilierea contractului, lucru neadevărat. Am făcut sesizare la departamentul tehnic să se asculte convorbirea si am primit răspuns că s-a produs o eroare, consultantul Orange depuse din greșeală o cerere de reziliere contract. După zile si telefoane la greu mi- am dat seama de proasta pregătire si indiferența operatorilor de la call center si am optat pentru alți furnizori de internet si televiziune. Mi-aș dori să existe avocați specializați în astfel de probleme si fiecare client care a a fost nedreptățit să dea in judecată Orange. După 100 de actiuni în instanță poate , poate, își schimbă politica de indiferență.