anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa semnal internet si tv

Soana
Junior

Buna ziua,

Cum se poate explica ca o defectiune sau avarie ca nu spune nimeni ce este, sa dureze pana la remediere  30 de ore (asa au estimat) cert este de de 9 ore nu avem aceste servicii (internet si tv).Nu putem sa ne desfasuram activitatea si ma intreb daca in aceste conditii mai merita sa ramanem abonati la acest furnizor de servicii.Factura o platim lunar pentru a avea acces la servicii 24/24 ore.Trebuie sa spun ca dupa 20 de ani de client al acestui furnizor sunt profund dezamagita.

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Îmi pare sincer rău pentru situația extrem de neplăcuta prin care treci, dar, din păcate, defecțiunile nu sunt ceva dorit și se pot întâmpla la oricine, adică și dacă te muți la alții, nu îți garantează nimeni că nu vor fi probleme.

Sper totuși că se vor rezolva cât mai repede!

Baftă!

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Nimeni nu garanteaza functionalitate 24/7. Nimeni. Nu ar avea cum. Nu toate lucrurile tin de furnizor. Mai ai o furtuna, mai pica un server. Nu ai cum sa ai functionalitate 24/7. Poti doar sa iti iei masuri si sa incerci sa remediezi situatia cat mai repede. Dar chiar si asa, nu totul tine de tine. Inclusiv Google mai pica din cand in cand! Si au servere gigantice cu redundante peste redundante. Deci nu, nu exista furnizor de servicii care sa ofere acele acces 24/7.

Cu toate astea, daca problema persista, recomandarea mea ar fi sa iei legatura cu un consultant folosind mijloacele de contact de aici. Si daca problema se intinde pe mai multe zile, poti cere, dupa remediere, sa ti se scada zilele in care nu au functionat serviciile.

Mult succes!

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Soana, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Salut, Aproape sigur nu s-a remediat, pentru ca si eu sunt in aceeasi situatie, ieri dupa amiaza a picat reteaua de fibra. Am facut sesizare telefonic, am discutat cu un agent online, nimeni nu stie ce s-a intamplat sau nu poate oferi informatii. Astazi am primit un SMS cu o programare duminica (!!!) pentru reconectare router.

Interesant este ca daca dau restart la router timp de 5-10 secunde merge TV-ul (cu semnal maxim), dar imediat ce porneste routerul se opreste semnalul. Ceea ce inseamna ca la nivelul cel mai de jos, reteaua e functionala, problema fiind un pic mai sus (fie in gateway-urile sau serverele ONT, fie in serverele de gestiune a clientilor - poate un cyber atack pe care incearca sa-l tina sub pres ?!?)

Norocul meu ca am optat pt router in mod bridge (pentru ca am routerele mele care fac NAT wi WiFi mult mai bine decat Huawei-ul ieftin de la Orange) si am legat gateway-ul la hotspot-ul telefonului. Macar casa e functionala (fiind smart e mandatory sa am conexiune la web). Cu TV-ul ma descurc online (Orange TV Go sau ma rog... streaming stuff).

Ce mi-as dori ar fi ca Orange sa gandeasca pe viitor variante de fallback pentru cand pica fibra. 5G-ul merge foarte bine, de ce nu ofera Orange routere Fibra+5G ? Ok, inteleg ca nu poti aloca servicii de fibra + 5G pe un echipament la acelasi cost, dat fiind ca doar una din cai e folosita. Dar ar putea sa dea clientilor routere Fibra+5G pe care evident tot ei sa le gestioneze, iar cand pica fibra sa faca switch automat pe 5G temporar pana la solutionarea retelei. Ar putea avea un high tier pentru clientii peste un anumit nivel carora sa le ofere routere mai smart cu switch intre FTTH si 5G. Lancom are astfel de echipamente dar sunt sigur ca la nivelul unui Telco provider asa de mare sigur Huawei poate oferi o solutie mult mai ieftina.

Eu unu' as plati extra chiria de router pentru a beneficia de un fallback mechanism.

Anyway, pot in schimb sa blamez Orange pentru proasta comunicare a situatiei (proasta adica inexistenta...). Era atat de simplu sa dea un sms clientilor impactati sau o notificare in aplicatie prin care sa ii anunte ca exista o problema pe reteaua de fibra, se remediaza, sa stam linistiti. Niciodata in istorie o astfel de abordare nu a fost in detrimentul de imagine a providerului, ba din contra confera clientilor linistea ca se remediaza si nu ii face pe early-birds sa renunte la servicii si sa se mute la competitie.

Pacat, Orange... dept. de marketing si comunicare poate ar trebui sa isi faca treaba mai bine. 

DanielaH
Moderator

@andyxpert, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru feedback. Îl vom transmite colegilor noștri.

Cry78
Junior

În aceiasi situatie sunt și părinți mei și azi lea zis ca vine luni.....bataie de joc....