anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eligibilitate oferta TV

michaitza74
Junior entuziast

Am atasat trei fisiere, numerotate in ordinea in care trebuie citite.

Minunati-va si voi, eu nu am nimic de comentat

8 Răspunsuri 8

Blue12
Explorator entuziast

Este, intr-adevar, o situatie ciudata. Poate in timp se va rezolva. Pana atunci, puteti opta pentru servicii de tv prin satelit si internet 4G fara fibra.

Pololica
Senior certificat

Scara E are o configuratie mai ciudata privind accesul utilitatilor? La mine la bloc sunt doua blocuri cu doua scari fiecare. Fiecare bloc are cate doua spatii comerciale (toate spatiile comerciale sunt pe partea cu iesirile la strada). La montajul utilitatilor, cele 4 spatii comerciale nu au fost bransate la gaze prin interior (asa cum sunt apartamentele) si au trebuit sa traga pe afara (practic, sa traga teava pe fatada a jumatate de bloc).

@Blue12sa zicem ca internetul prin 4G ar fi o solutie (oricum "omoara" o priza pentru router), dar pentru TV cum face? Pune parabolica? Va fi un inconvenient pentru el (gaurire fatada, gaurire perete pentru fire plus materiale pentru reparatia gaurilor).

Blue12
Explorator entuziast

Uitasem ca locuieste la bloc.... Chiar e foarte ciudat, ma intreb ce a fost in mintea tehnicienilor care au montat fibra. Eventual daca ar anunta acest lucru ca un deranjament?

Este o idee buna sa anunt ca deranjament, dar unde ?

Blue12
Explorator entuziast

 

Va recomand prin apel la 401. Este cel mai rapid mod de a intra in legatura cu un consultant fiindca nu trebuie sa urmezi instructiunile robotului si nu ai un timp de asteptare prea mult, eventual 1-2 minute. Apelul la 401 se taxeaza cu 0.40 euro pe minut, primele 40 de secunde sunt gratuite.

Sau la 300 sau la 0374300300. Va descurcati cu meniul 300?

Apelati 300 sau 0374300300, apoi 1- pentru servicii Orange si 3- pentru deranjamente. In aceasta perioada cu oferte, serviciul clienti e apelat intens. Consultantii sunt ocupati. S-ar putea sa fii nevoit sa astepti.

Sau, poti incerca sa depui o reclamatie aici: https://www.orange.ro/contact/ prin formularul de la sfarsitul paginii.

Nu este nici o configuratie ciudata, este un bloc lung in firma de I, cu sase scari in fata, la strada.

arsradu
Specialist certificat

Bai, oricum ar fi, raspunsul nu trebuie sa fie: "continuam sa imbunatatim...". Ceva de genul: "stim ca nu va convine, dar asta e situatia".

DACA e o problema specifica la acea scara, asta e raspunsul pe care trebuia sa-l primeasca omu' asta aici. Pentru ca, intr-adevar, nu are niciun sens (cel putin fara alte detalii), sa ai fibra la scarile A, B, C, D, si F dar nu si E!

Michaitza, singura rugaminte ar fi sa incerci sa nu dai date personale (in cazul asta adresa completa), in screenshot-uri.

In alta ordine de idei, mai mult decat sa insisti cu treaba asta...nu stiu ce ai putea sa faci. Si oricum, ar fi dragut sa ai un raspuns punctual si logic la problema de la scara ta. Adica, daca nu se poate, sa stii si tu de ce nu se poate. Felul in care ti s-a raspuns nu mi se pare ok. E genul de raspuns pe care eu il urasc maxim. E genul de raspuns menit sa-ti inchida gura, dar care nu raspunde efectiv la ce ai intrebat!

As insista, dar unde ?

Pe messenger aia habar nu au, la numarul 300 am incercat dar ma tin in telefon, am facut o sesizare pe site si mi-au dat un numar de inregistrare. Presimt ca imi vor raspunde peste doua saptamani ca nu stiu nici ei.

Eu sunt abonat la TV si net la un alt operator, dar voiam sa trec pe Orange, am toate abonamentele de voce, din familie la ei. Dar la TV vad ca am inceput cu stangul.