anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cat dureaza sa ai doua servicii active ?

MihaiB
Începător
Buna ziua!
Numele meu este Bastea Mihai Nelu domiciliat in loc Ranzesti jud Vaslui
In data de 30.12.2020 am incheiat un contract de internet fix si tv, pe data de 31 am primit router/modemul acasa, am semnat contractul si totul a fost bine.
Dupa anul nou am sunat sa vad cand vine sa imi monteze antena si sa activez internetul. Am primit raspuns cum ca sunt programat pe sfarsitul lunii ianuarie ( ceea ce nu mi s-a parut normal deoarece am facut contract sa il folosesc nu sa astept o luna... ) o doamna prima oara a facut o cerere de urgentare si nimic, dupa care un domn amabil a rezolvat si a doua zi am fost sunat si programat la montare, toate bune pana aici....
In ziua montarii vine domnul mentionat in sms si imi spune ca sa vada unde este locul de amplasament al antenei, i-am aratat inclusiv cum sa vina firele si sa duca pana la tv si sa puna card CI la tv.
Cand a auzit de card CI a spus “ eu nu montez asa ceva, le-am transmis si celor de la departament ca eu refuz sa montez ca am mai montat la o babă intr-un sat si la luna ma suna sa vin sa ii sterg cartela ca nu merge” si acestea fiind spuse s-a suit in masina si mi-a cerut codul din mesaj si a plecat.
In acest timp am scris pe chat, deoarece nu pot ( nu reusesc nu stiu) sa intru altfel in legatura cu un operator, am descris situatia si mi s-a spus ca el a declarat ca eu am refuzat montarea de cabluri prin casa, ceea ce este absolut fals si am martori.
De catre acea doamna de pe chat am primit un fel de solutionare ca ori sa lase cererea de montare deschisa si sa faca ancheta ori sa o inchida si sa fac eu alta cerere de montare in acel timp am spus ca nu este corect si am spus sa lase cererea deschisa si ca o sa fiu contactat in maxim 6 zile lucratoare... ( nu mi-a cazut bine.. in fine ).
Astazi scriu pe chat si o doamna imi spune ca s-a inchis ancheta dar nu scrie din ce cauza si care este solutionarea... am ramas masca si ca un prost...
Va spun ca am ajuns la capatul puterilor si rabdarilor si nu stiu cui sa ma mai adresez ca sa vina odata cineva sa imi puna in functiune cele doua servicii
Cu stima MihaiB
6 Răspunsuri 6

dragonuroshu
Explorator
Sfatul meu este sa renunti la acest contract si sa cauti alte variante de abonamente tv la alti operatori.

MihaiB
Începător
Am prins beneficiul net nelimitat pe toata perioada contractuala si am ales orange fiindca ofera card CI la tv prin satelit. Intrebarea este cum pot face eu plangere ca sa se rezolve ceva nu doar sa fiu amanat la nesfarsit

Vio73
#StarMember
Salutare! Sună la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea națională), după ora 8 sau prin chat sau email la serviciul.clienti@orange.ro. Le spui că dorești CI și să-ți urgenteze instalarea. Baftă!

Ascary
Campion certificat
Aceeasi instalatori care n-au habar de tehnologie si nici nu vor sa invete ceva. Ar fi fost ideal ca Orange TV sa aiba propia echipa de montatori si nu adunatura asta de de tractoristi.Si eu am patit la fel ca tine @Mihai,adica cand a auzit instalatorul pe care mi l-a dat Orange ca trebuie sa monteze un CAM Orange a zis ca el nu monteaza asa ceva. Norocul meu a fost ca mai cunosteam un instalator care imi montase CAM pe Focus si l-am sunat i-am dat numarul de comanda si mai departe s-a ocupat el de tot. Suna la relatii cu clientii,cere departamentul Orange TV si spune-le ca vrei un alt instalator,alta solutie nu ai.

MihaiB
Începător
Cu departamentul am vorbit si mi-a fost transmis ca vine alta persoana insa dupa acele 6 zile de “ancheta”, culmea ca ieri mi-a fost spus ca “ancheta” a fost inchisa si ca nu stie ce rezultat are iar solutionarea mea la problema era undeva in pom ‍(cand suni/ scrii, nimeni nu stie nimic concret doar scuze.. iar eu raman a prost fara servicii active)

RafaHelper
#StarMember
Salut @MihaiB, ‏‏‎ ‎ Greseala ta a fost ca ai oferit acel cod din sms, e ca si cum ai confirmat cele spuse de instalator. Data viitoare nu oferi codul pana cerintele tale nu sunt rezolvate. Ia legatura cu Orange de aici pentru a rezolva problema ta: https://www.orange.ro/contact/ ‏‏‎ ‎ Daca te-a ajutat acest raspuns nu uita sa apesi ❤ sau sa il marchezi ca solutie.