anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Anulare ofertă tv premium și fibra 500

Dinozo
Junior

Bună ziua! Am facut telefonic o cerere de anulare a unei oferte tv premium și fibra 500 pe data de 21 noiembrie! Cererea a fost trimisă spre soluționare către angajatul (door to door) care mi-a făcut ofertă iar el susține ca a trimis-o mai departe! Care este termenul de soluționare? Deoarece în data de 23 se emite o nouă factură, a doua oară! Problema este înțelegerea, doar telefonic, pe ofertă și ce a ajuns de fapt! Am ajuns până la emiterea facturii și până în prezent la triplu față de oferta prin telefon! Iar acum nu mai primesc niciun răspuns! Stai de o lună cu router ul deconectat și cu cartelele în cutie să le predau și nu zice nimeni nimic! 

1 Soluţie acceptată‚

Adrian_Calin94
Junior entuziast

Salutare,

Înțeleg că oferta a fost făcută door to door, termenul maxim în care se soluționează aceste situații este de 30 zile. Ținând cont că ați solicitat anularea în data de 21 noiembrie aceasta se află în termenul de rezolvare.În situația în care s-ar emite factura veți avea posibilitatea să solicitați corecție pentru aceasta deoarece ați solicitat din timp renunțarea la servicii. Recomand apel serviciul clienți 300 din rețeaua Orange sau 0374300300 din orice altă rețea sau https://www.orange.ro/contact/ și veți putea obține mai multe informații referitor la statusul cererii.

Spor!

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember

Salutare!

Trebuia să faci în scris din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Sau de la un magazin Orange sau Orange Romania Comunicaționale, după caz, cu număr de înregistrare. Nu știu ce să zic, dar neavând nicio dovadă, e greu de explicat.

Te sfătuiesc să o faci acum măcar, iar dacă se va ține cont de ceea ce ai făcut, cu atât mai bine.

Iar aparatura se predă, după închiderea contractului. Dacă faci din secțiunea Contact, vei avea număr de înregistrare automat pe email.

Baftă!

Am nr. de înregistrare a cererii de anulare, l-am obținut prin apel la 300, mă interesa cat timp durează să soluționeze? Să o lase chiar până în ultima zi? 😅

Asta nu depinde decât de ei! Dacă ai numărul de înregistrare, este perfect. Cred însă că trebuie să le reamintești, pentru a grăbi un pic lucrurile.Adică mai sună-i și vezi ce au de gând! Normal, în maxim o lună este termenul, dar nu e nevoie să treacă atât.

Adrian_Calin94
Junior entuziast

Salutare,

Înțeleg că oferta a fost făcută door to door, termenul maxim în care se soluționează aceste situații este de 30 zile. Ținând cont că ați solicitat anularea în data de 21 noiembrie aceasta se află în termenul de rezolvare.În situația în care s-ar emite factura veți avea posibilitatea să solicitați corecție pentru aceasta deoarece ați solicitat din timp renunțarea la servicii. Recomand apel serviciul clienți 300 din rețeaua Orange sau 0374300300 din orice altă rețea sau https://www.orange.ro/contact/ și veți putea obține mai multe informații referitor la statusul cererii.

Spor!

Dinozo
Junior

Salutare! Tocmai ce a fost emisă a doua factură de la depunerea cereri de anulare a ofertei tv și internet fibră! Bai da chiar nu se poate face nimic? Am depus cererea de anulare a ofertei în termen, în data de 21.11.2023 și nu se întâmplă nimic? Ce puii mei să fac? Ca tot plătesc facturi pt servicii pe care nu le folosesc! Ce sfaturi/idei aveți? Sincer aș fi evitat sesizări și plângeri pe la ANPC! La relații clienți doar atât se știe:” este în soluționare”! 

Salutare!

Ai depus sesizare/ cerere de reziliere din secțiunea Contact? 

https://www.orange.ro/contact/

Sau ai făcut cererea într-un magazin Orange?

Dacă ai numărul de înregistrare al sesizării respective, le trimiți din nou o sesizare din secțiunea Contact.

Dacă nu ai număr de înregistrare, e mai complicat,  pentru că așa trebuie procedat.

Ai detalii aici despre cum trebuie procedat:

https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81

Baftă!