anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am un receiver care nu primeste semnal, ce as putea face?

Valysorek
Junior

Buna ziua, cum as putea vorbi cu un operator?

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Din Orange/Orange Romania Communications poti sa apelezi 300 sau 0374 300 300 (din orice retea). Pentru a intra in legatura cu un consultant poti folosi ramura 1-1-1-0.

De mentionat ca in weekend, si in special astazi, e posibil sa nu fie nimeni la lucru. Iti recomand sa incerci din nou saptamana viitoare.

Cu toate astea, daca e cineva care foloseste serviciile astea, sper sa iti ofere o posibila solutie pe care o poti incerca acasa.

Client Orange

delfinas
#StarMember

Valysorek, bun venit in Comunitate!!!!

Ai incercat o rescanare a posturilor? Eu am patit ceva asemanayor, fiind pe cablu si la Digi, la televizorul care mergea pe grila digitala. Cel pe analogic nu aveam probleme. La cel Smart imi tot zicea ca nu are semnal, desi avea, ceea ce s-a observat cand am dar rescanare.

Ai aici un subiect asemanator.

Vio73
#StarMember

Salutare și la mulți ani!

Pentru asistență, poți suna  la numărul 300 sau 0374300300, apoi formezi 1-3-2, până te va prelua cineva. Poți încerca și acum!

Succes!

Ai receptor satelit?

Dacă da, ai încercat să cauți manual satelitul Astra 5b sau Hellassat?

 

DanielaH
Moderator

@Valysorek, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?