anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu am semnal la internet la Costinesti

Claudia71
Junior
De ce nu am semnal la internet? Am facut un nou abonament, am luat un router pt a avea internet si la casa, unde stam vara...nici o sansa, am facut abonament ieri pt 2 ani, dar nu functioneaza!!!!!! Solutii????
In concluzie, am facut un abonament inutil!!
10 Răspunsuri 10

FLo1
#StarMember
@Claudia71: Bun venit în Comunitate. Au fost analizate condițiile de funcționare de către cei interesați (client și furnizor)? Adică se știa de către Orange unde va funcționa routerul? La telefon ai semnal pentru internet în acea zonă (sau doar pentru voce)? Este o problemă recentă? Poți specifica mai exact localitatea unde nu ai semnal?

Claudia71
Junior
De catre cine sa fie analizate conditiile de utilizare??? De catre mine? Eu ma ocup cu altceva nu am pregatirea necesara sa analizez situatii....eu am expus situatia, am spus ce imi doresc si mi s a oferit varianta unui router pt a avea internet si la casa(unde stam vara) Am orange fix(preluat de la Telekom-se poarta tranzitia de la o firma la alta-fara nici o imbunatatire) am tel fix, internet prin cablu, tv...la bloc toate astea. ACEST ROUTER L AM LUAT PT LOCATIA DE VARA, e vb de localitatea Costinesti-Constanta. Eu daca in doua, trei zile nu ma pot folosi de acest router ce fac? Am nevoie de internet pt a lucra!!!! Ce fac, cum fac sa reziliez acest abonament ce l am facut pe 2 ani, INUTIL!!!!!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Sunt multe lucruri de clarificat aici. Vorbim de un router pe fibra sau router cu modem 4G? Semnal este in zona? Din cate am putut sa vad pe harta de acoperire, este semnal 4G, chiar 4G+, la Costinesti. Deci, ar trebui sa fie ok, daca vorbim de un router 4G. Ideea e ca trebuie vazut concret ce s-a instalat, daca are conditii sa functioneze, si tot asa. De asemenea, daca nu esti multumita de servicii, din cate stiu eu poti sa reziliezi in 14 zile. Dar ar trebui vazut intai ce se intampla. Ce anume nu functioneaza, de ce, cum se poate remedia...inainte sa ajungi la reziliere. Deci, sugestia mea ar fi sa incerci sa iei legatura cu cineva de la relatii clienti, la 300 sau 0374 300 300 si sa vina cineva sa vada concret ce se intampla la fata locului. Sa faca instalarea serviciilor.
Client Orange

FLo1
#StarMember
@Claudia71: Răspunzându-ți și completând unele elemente subliniate de Radu, dacă discutăm despre un router 4G ideea era să ai semnal în locul unde îl utilizezi. Acest fapt poate fi observat și la telefonul tău prin calitatea semnalului și viteza pe care o ai la net-ul de pe telefon. Se poate întâmpla (chiar și eu sunt într-o astfel de situație) să ai semnal excelent afară (în fața locuinței), iar la interior acesta să scadă calitativ spre.... zero. Dacă este o problemă de device aceasta este altă abordare și trebuie analizată de către echipa tehnică a Orange, în urma unei sesizări telefonice/scrise.

Claudia71
Junior
Eu nu inteleg de ce imi cereti mie relatii tehnice, despre semnal....probabil nu m am facut inteleasa! Eu am la bloc cablu tv, internet si tel fix de la Telekom! Telekom fix a fost preluat de Orange. De aceea am fost in Mangalia la reprezentanta sa intreb si sa solicit o rezolvare a necesitatii mele(internet la curte, unde locuiesc vara!) DA SIGUR CA SE POATE, CU UN ROUTER SI UN ABONAMENT! OOOOOOK!!! SIcum sa apelez eu nr de tel ce mi le ati dat, cand mi se cere nr de telefon mobil orange(nu am mobil orange-doar fix-telekom-orange) de unde sa iau cod client(cel de la bloc-fix nu e bun) pe contractul ce l am semnat ieri nu am cod client! La telefon nu reusesc sa vb cu o persoana, vb cu robotul si ma plimba aiurea nu ajung nicaieri. As dori va rog un nr unde sa vb cu cineva ce stie si vrea sa rezolve problema, nu asa....plimbareala, ca nu am timp!!!

FLo1
#StarMember
@Claudia71: Cine să cunoască mai bine locația unde folosești serviciul de date 4G contractat (că doar nu discutăm de cel pe cablu de la apartament) decât beneficiarul contractului? Cine a alocat întrebarea la categoria ”Orange și internet TV”.... altcineva decât un client Orange? Dacă era un client fost Telekom se regăsea la ”Orange Romania Comunication”. Și oricum, serviciile contractate de 4G sunt aferente Orange, nicidecum OroCom. Revenind la rezolvare: Rezolvările cer timp alocat, așadar fie pui mâna pe telefon și suni la 0374300300 (dacă nu ai număr în rețeaua Orange, între 08:00 - 20:00), fie soliciți un dialog cu un consultant pe chatbox-ul Djingo (https://www.orange.ro/contact/). Sau și mai simplu, te deplasezi în shop-ul unde ai încheiat contractul și clarifici acolo toate detaliile.

Vio73
#StarMember
Salutare! În primul rând, hai să ne calmăm un pic. Ți-a activat cineva serviciul sau ce s-a întâmplat? Ce router ai? Că dacă ai internet fix 4g, trebuie activat fix în locația respectivă, altfel se blochează. Și se aprinde un bec roșu, cum se manifestă? De unde știi că nu este semnal? I-ai scos pin-ul cartelei sim?Eu folosesc de peste 14 ani servicii de genul acesta și știu ce trebuie. Nu cred că nu funcționează în Costinești! Dă-ne detaliile astea. Ai aici o prezentare a pașilor de făcut cu routerul Huawei B 310 (posibil să fie asemănător cu al tău, adică să ai B 311): https://www.youtube.com/watch?v=9eqDcIK0Jys Mulțumesc!

Pololică
#StarMember
Daca abonamentul prin Router 4G nu vine gata activat, ci se activeaza ... mai tarziu. Asa a fost la mine (nu discut de ce am refuzat acel contract). Mi-a venit routerul cu cartela SIM si a durat o zi pana sa mi se activeze (porneasca) numarul. Presupun ca era nevoie de confirmarea ca routerul a ajuns la mine si se va conecta la antena cea mai apropiata de mine (acest abonament nu permite plimbarea de la o locatie la alta, de asta se cheama Internet Fix 4G). Eu am mai multe adrese (una de domiciliu, una unde vreau sa-mi vina coletele (comenzile) si una unde am deschis contractul (buletin vechi)). Intra in MyOrange si vezi ce numere ai active (pentru internetul fix ar trebui sa ai un numar de forma 0374.ABC.DEF).

Vio73
#StarMember
Păi asta spuneam și eu. Trebuie urmați niște pași. Dacă nu reușește, trebuie sunat la 037430300, ramura asistență. Eu cred că nu e activat serviciul. Și nici nu poate fi activat din magazin. @Claudia71, ne poți da detalii și eu sunt dispus să te ajut cu ce pot. Dar s-ar putea să fii nevoită să suni la 0374300300, apoi 1-3-3 și să asculți ce spune robotul și în final să apeși tasta pentru a intra în legătură cu un consultant. Succes!

Vio73
#StarMember
Ai incercat ceva?