anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Corecție repetata pe minus euro Orange Customer Voice

sorinp82
Junior entuziast

Bună seara, deși sunt ferm convins că am completat corect și complet chestionarele din Customer Voice, am primit în urma unui chestionar completat 0,90 EUR, după care la ceva vreme am primit o corecție pe minus. Și nu este prima dată. Consider că acest lucru nu este corect, deoarece am completat tot chestionarul complet și fără erori (sper că nu este o strategie!?).  Dacă ceva este în neregulă în timpul completării unui chestionar, vă rog anunțați în cadrul completării, ci nu retrageți apoi recompensa primită. Păi eu stau 40 de minute să completez chestionarul, apoi primesc recompensa, apoi mi se anulează!?  Vă rog să găsiți urgent o rezolvare și să-mi restituiți recompensa, mulțumesc anticipat.   Sărbători fericite și un An Nou Fericit!

1 Soluţie acceptată‚

Buna, @sorinp82! Recompensa a fost realocata pe contul tau. 

Pe viitor, pentru a evita astfel de situatii, iti recomandam sa completezi si sa oferi raspunsuri la toate intrebarile din chestionar.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

GeorgianaD
Moderator

Salutare, @sorinp82 !

Am trimis situația ta către colegii din departamentul tehnic. Revenim cu detalii.

Cu prietenie,

Georgiana

Buna, @sorinp82! Recompensa a fost realocata pe contul tau. 

Pe viitor, pentru a evita astfel de situatii, iti recomandam sa completezi si sa oferi raspunsuri la toate intrebarile din chestionar.

sorinp82
Junior entuziast

Bună seara, mulțumesc frumos. Vreau să precizez că am abordat fiecare chestionar cu interes și profesionalism și am completat de fiecare dată toate întrebările din chestionare (nici măcar n-ai putea trece la următoarea întrebare, dacă n-ai răspunde la cea curentă!). Probabil că sunt și ceva breșe... Mă bucur însă că am reprimit recompensa câștigată corect. Mulțumesc din nou și toate cele bune pentru 2023.