la 12-10-2022 09:17 AM - editat ultima oară la 12-10-2022 09:23 AM de DanielaH
Buna dimineața am avut o restricție de date pe numărul 0787xxxxxx am platit o și cei de la tehnic zice că nu au ajuns banii in cont
12-10-2022 09:25 AM - editat 12-10-2022 09:25 AM
Salut, @1989G!
Am acoperit noi numărul de telefon pentru că astfel de date personale nu trebuie să fie publice aici în Comunitate.
Legat de situația ta, ne dai, te rog, mai multe detalii? Înțeleg că numărul este suspendat pentru neplată? Cum ai achitat factura? Ai trimis dovada de plată?
12-10-2022 10:15 AM - editat 12-10-2022 11:08 AM
Salutare!
Poți grăbi acțiunea prin trimiterea unui email cu poza atașată a dovezii la adresa de email plati@orange.com.
Baftă!
la 12-10-2022 10:07 AM
De obicei banii se vad de pe o zi pe alta si, daca vrei sa reactivezi serviciile mai repede, este necesar confirmarea platii prin aplicatie/versiunea web sau prin mail.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor