anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange Games iOS

AndreeaAnton
Începător

Buna ziua.
Am primit un mesaj de la 8358 ca am activat abonamentul pentru jocuri din aplicația orange Games. Nu l-am activat eu, sau poate l-am activat din greseala. As vrea sa știu cum pot sa îl dezactivez, având in vedere faptul ca eu nu pot descarca aplicația, deoarece ea merge doar pe google play, eu având iPhone, deci sistemul meu de operare este iOS. Prin urmare nu pot deacarca aplicația și sa ma dezabonare din aplicatie și nici măcar nu pot folosi abonamentul. Ce ar trebui sa fac?

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna Andreea,

Bine ai venit in Comunitate!

Avand in vedere ca ai un dispozitiv iOS, trebuie sa iei legatura cu un consultant, la 300 (din Orange), 0374 300 300 (din orice retea), sau pe chat-ul Djingo.

 

Update 18 oct. 2023 (DanielaH, Moderator) - Dezactivarea abonamentului Orange Games se poate face și prin trimiterea unui SMS gratuit cu textul STOP la numărul 8351.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna Andreea,

Bine ai venit in Comunitate!

Avand in vedere ca ai un dispozitiv iOS, trebuie sa iei legatura cu un consultant, la 300 (din Orange), 0374 300 300 (din orice retea), sau pe chat-ul Djingo.

 

Update 18 oct. 2023 (DanielaH, Moderator) - Dezactivarea abonamentului Orange Games se poate face și prin trimiterea unui SMS gratuit cu textul STOP la numărul 8351.

Client Orange

Ați reușit sa scăpați de frauda “abonare orange games”, va rog sa ne lăsați și noua modalitatea.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Dupa cum ziceam si mai sus, solutia este contactarea serviciului de relatii clienti la numerele 300 sau 0374 300 300. Pentru transfer la un operator, poti incerca ramura 1-1-1-0. De asemenea, ai la dispozitie si chat-ul Djingo.

Mult succes! 🙂

Client Orange

DanielaH
Moderator

@AndreeaAnton, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Buna ziua, eu inca nu am remediat problema si nu stiu cum sa procedez

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Daca situatia este identica, solutia este mai sus.

Client Orange

Andreea8
Începător

Sunt in aceeasi situatie. In call center este imposibil sa te preia cineva… 

te rog spune mi daca ai reusit sa rezolvi cumva

Taniagrozea
Începător

Am reușit mergând in orange shop cu scandal dezactivează ei și am blocat plățile prin abonament Pt viitor