la 23-11-2024 04:12 PM
Iată ce spune ANCOM:
la 23-11-2024 04:31 PM
Și în contract nu este prevazut ce zice ancom? Este evident ca, în cazul lipsei notificării de modificare, acea modificare nu se aplică. Dar, la fel de evident, trebuie probata acuzația (lipsa informării).
la 23-11-2024 04:35 PM
Iată ce îmi răspunde un consultant Orange la solicitarea mea de a rezilia contractul și de a trece la prepay:
"Va readucem la cunostinta faptul ca posibilitatea de modificare a tarifelor, precum si mecanismul de aplicare a acesteia au fost agreate de catre Parti prin Contractul din 02/01/2024,astfel ca actualizarea tarifelor conform informarii primite in data de 31/10/2024 nu reprezinta o modificare unilaterala a Contractului."
la 23-11-2024 04:37 PM
Cred că ar trebui sa sesizez ANCOM...
la 23-11-2024 04:57 PM
Nu văd legătura dintre ancom și contract. Între profesioniști (PJ) negocierile și executarea contractelor sunt diferite față de PF.
la 23-11-2024 05:01 PM
La ANCOM se pot adresa atât persoanele fizice, cât și juridice. Ori încălcarea punctului 7.2 din contractul meu privind posibilitatea PJ de a denunța contractul, atunci când operatorul schimba regulile cât și respectarea Regulamentului ANCOM este obligatorie furnizorului de servicii.
la 23-11-2024 05:03 PM
Te referi la ANPC... Acolo doar PF pot face sesizări, ANCOM e altceva... 😉
la 23-11-2024 05:57 PM
ANPC știu ca e pentru persoanele fizice.
Consultantul atribuit contului tău ce zice? Ar trebui să fie legătura între tine și Orange.
la 23-11-2024 06:21 PM
Nu am un consultant anume, însă am fost sunat de cineva și mi s-a spus că vor pune penalități făcând trimitere la punctul 10 din contract privind tarifele, apoi mi a trimis pe email explicația de mai sus.
I am explicat că tariful este diferit de valoarea abonamentului și că punctul 10 nu se aplică, să citească pct 7.2 din contract și apoi TCG : tarif - preț pt un anumit serviciu, valoare abonament - parte integrantă din contract... Dar nu am avut cu cine sa mă înțeleg.
Nu as fi vrut să fac sesizare la ANCOM, căci mi-era drag ORANGE, as fi rămas pe prepay, însă nu îmi place să fiu tratat astfel. I am pus în vedere că voi sesiza ANCOM și degeaba...
Asta seara voi redacta plângerea și voi reveni cu Decizia ANCOM pe aceasta speță...
23-11-2024 06:33 PM - editat 23-11-2024 06:35 PM
De ce nu ai citit contractul când a fost încheiat? Acuma dacă ai fost comod ești bun de plata. Ancom nu va face nimic pt ca tu ai fost de acord cu acel contract. Când semnezi un contract se presupune ca ai și citit ce scrie acolo.
Este penibil sa semnezi ca primarul și apoi sa vi sa te plângi ca îți creste prețul.
Este strict părerea mea. Nu trebui sa fi de acord cu mine neapărat
la 23-11-2024 06:38 PM
Shadow... Eu l am citit, daca ai fi fost atent vedeai că sunt mai in tema cu contractul, TCG, Regulamentul Ancom decât consultanții Orange. De aceea imi voi permite sa rezilieze contractul fara sa plătesc vreo taxa, ba chiar sa ii chem in judecată dacă vor emite facturi abuzive. De acea fac și sesizare la ANCOM, căci mi am dat seama de abuzurile furnizorului 🙂✌️
la 23-11-2024 10:13 PM
Și de ce ai mai semnat atunci? Credeai ca nu vor creste tarifele?
Succes cu ancom 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor