anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Despre notificarea majorării cu 1 euro a abonamentelor Orange

Anonim
Neaplicabil

Update: Solicitarea mea s-a rezolvat favorabil! Deocamdată nu mi se va aplica majorarea și abonamentul continuă în formula agreată prin contractul inițial.

Salutare prieteni,

tot citesc de ceva timp pe aici faptul că Orange te notifică de majorarea abonamentului cu 1 euro prin intermediul facturii.

Eu am zis că sunt mai special și n-are cum să mi se întâmple, nici nu s-a uscat bine cerneala pe noul contract... iar facturile nu-mi ajung nici tipărite, nici pe email, că așa a decis în mod unilateral Orange.... bine, puteam să-mi spun și eu punctul de vedere dar aceasta mă costa 1 euro + TVA... așa că în fiecare lună primesc un SMS cu suma de plată și referința facturii. Așa o plătesc prin intermediul aplicației de online banking...

Astăzi am întrat în contul meu Orange și am descărcat ultima factură și nu mică mi-a fost surpriza când, la fel ca toată lumea am primit ultimatum: îți majorăm factura cu 1 euro, dacă nu zici nimic în următoarele 30 de zile înseamnă că ești de acord cu majorarea, altfel poți renunța la contract fără penalități sau despăgubiri.

OK! Te pui cu cine te încurci? Păi haideți să vedem cum stau lucrurile în cazul meu:

- pe 11 iulie 2022 mi-a intrat în vigoare noul contract, în scurt timp am rămas fără telefon și le-am cerut un telefon la un preț subvenționat dar mi-au spus că nu se poate, am zis că vreau să renunț la contract și mi-au spus că trebuie să achit 480 de euro și sunt liber;

- acum Orange vine și spune că dacă nu sunt de acord să le plătesc 19 euro, câte 1 euro până la expirarea perioadei contractuale, sunt liber să renunț la contract;

Și eu nu înțeleg unde e logica acestui demers inițiat de Orange în cazul meu: la un moment dat îmi spui că sunt obligat să plătesc 480 de euro dacă vreau să fiu liber și acum îmi spui că pot să fiu liber dacă nu sunt de acord să-ți plătesc 19 euro? Noaptea minții în ceea ce privește marketingul...

Apoi, nu sunt sigur, dar cred că există posibilitatea de a jongla cu denunțarea ofertei și contractarea unui abonament de tipul Smart Plus 15 cu 50% reducere fără telefon și cel care iese în câștig sunt eu clientul.

Bine, aceasta nu garantează că în luna următoare Orange cu vine cu același scenariu: dai banul sau pleci...

1 Soluţie acceptată‚

Anonim
Neaplicabil

M-au sunat cei de la Orange și, pentru moment, în cazul meu nu se va aplica acea majorare de 1 euro.

Iar din câte mi s-a spus a cântărit destul de mult vechimea mea în rețea fiind considerat un client FIDEL (de peste 20 de ani am același număr și în 1997 am fost prezent la nașterea Dialog de la CERF).

Vizualizare soluţie în postul original

35 Răspunsuri 35

delfinas
#StarMember

Cei 489 de euro probabil că erau pt diferența de abonament sau pentru reducerea primită când ai luat un telefon de la ei.

Nu îți convine acel euro în plus, renunți la abonament si treci numărul pe prepay. Nu știu dacă merge mișcarea ulterioară cu trecerea pe abonamentul de 15 euro la 50%...

Trebuie doar sa faci un calcul dacă merită să renunți la abonament pentru 1 euro în plus sau nu.

Eu sunt in aceeași situație, abonament de 15 euro înnoit prin iunie și acum sunt în gașca "norocoșilor" cărora li s-a mărit abonamentul cu un euro, dar am hotărât să rămân.

Anonim
Neaplicabil

... dacă am scris mai sus că în scurt timp am rămas fără telefon înseamnă că n-am luat și telefon de la Orange...

Atunci pt ce ti se cerea acea suma deloc micuta?

Anonim
Neaplicabil

@delfinas contravaloarea abonamentului

Ai dat peste un consultant neștiutor, ca să mă exprim eufemistic, altfel nu-mi explic acest răspuns al său.

Anonim
Neaplicabil

@delfinas nu, am apelat la toate resursele și cunoștințele pe care le aveam la Orange... am folosit toate mijloacele de comunicare... răspunsul a fost același... și ca fapt divers serviciul clienți este externalizat de ani buni și consultanții nu fac altceva decât să recite o poezie sau să o citească de pe ecranul laptopului.

Da, tocmai pt că sunt ca niste roboti, mi se pare că recita o poezie proastă sau că o recită prost, fără variațiuni în funcție de situație.

Trebuie ca, in aceasta situație, să fie fără penalizări. Plus că suma mi se pare foarte mare. Ce abonament ai? Ai avut parte de o reducere la el?

Anonim
Neaplicabil

@delfinas SMART PLUS 20 redus la 50% dar abia începuse perioada contractuală... abia trecuse 2 - 3 zile de la emiterea facturii cu noul plan tarifar... și n-am luat telefon...

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Interesant, intr-adevar. :)) Cumva, daca voiai sa pleci...acum ai ocazia, si nu te costa nimic.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Nu e vorba despre a pleca sau a rămâne ci e vorba despre modul în care se pune problema... pur și simplu nu poți schimba regulile în timpul jocului.

Sau dacă o faci înseamnă că ți-ai calculat bine șansele și pierderile sunt mai mici decât câștigul.

Dacă notificarea nu este transmisă eșalonat tuturor abonaților înseamnă că Orange merge pe ideea că din 10 milioane de abonați nu vor pleca atât de mulți și 5 milioane de euro/lunar în plus la cifra de afaceri e o motivație suficientă (5 milioane pentru că există și prepay).

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Iti dai seama ca e un risc calculat in momentul in care oferi posibilitatea de retragere din contract fara costuri suplimentare. Nu e prima data cand se maresc abonamentele. Sunt sigur ca exista pe undeva niste statistici referitoare la felul in care au reactionat oamenii la acea marire. Bazat pe acele date, poti sa-ti faci macar o idee generala referitoare la felul in care ar putea sa decurga viitoarele mariri. :))

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Bravo Radule, rezonăm și ai înțeles pe deplin strategia... vorbesc mâine la relații clienți că azi n-am chef și văd dacă ne despărțim în mod amiabil sau forțez prin portare o ofertă de 2 euro/lună 🙂

Jay
Campion certificat

Salut!.. 

Ce de norocoși..  😂😂😂

Si eu am crezut ca 4 abonamente nici ieftine, nici scumpe, vor face sa fiu ocolita de mărirea cu 1€ a fiecăruia.. daca vechimea de peste 20 de ani  valorează zero barat.. e adevărat ca nu au toate abonamentele peste 20 de ani, dintre celelalte, 2 au 14-15 ani și ultimul doar vreo 5 ani.. oricum  ar fi, tot zero barat valorează fidelitatea.  

Si eu aveam abonamentele prelungite de prin martie-aprilie si atunci tot in urma unei notificări.. asta este al doilea lucru iritant, ca începe sa devina normalitate sa vina astfel de notificări de 2 ori pe an.. daca nu cumva se gândește cineva ca parca e prea rar.. si încep sa trimită lunar.. 

Am trimis mesaj prin chat-ul din aplicația de mobil My Orange.. si, inițial, un consultant mi-a spus ca voi plăti o taxa pt ca încă sunt sub contract.. asa ca i-am spus și eu de când se platesc taxe pt reziliere? Mai ales ca în notificare spune ca pot renunta daca nu-mi convine, fără penalități/despagubiri.. în plus, Orange îmi cere ceva ce nu este în stare sa ofere.. respectarea perioadei contractuale.. daca ar respecta clientul nu ar mai veni cu astfel de, sa le zicem bip-uri 🙂, la cateva luni după ce ai prelungit pentru 24 de luni.. teoretic știi la ce sa te aștepți în următoarele 24 de luni, practica ii cam omoară..  

Asa ca m-am gândit care ar fi cea mai buna varianta pentru mine în acest moment.. 

Astfel, pentru ca BF, adică reduceri la telefoane și pentru ca am adunat ceva puncte cu OM, decât sa mărească ei abonamentele degeaba cu 1€, pe cel mai mare l-am modificat eu cu 2€ si am luat un S21 FE mov ❤, cu 1050 lei.. din păcate am uitat ca aveam un voucher de 10 € încă valabil și as fi putut să-l iau cu 1000 lei.. dar, oricum, mi se pare o afacere buna  ca nah.. toti știm cât costa telefonul asta în mod normal.. în plus, de cand am avut probleme cu S10 (cu procesor exynos) am rămas cu o sensibilitate pt procesorul Snapdragon și telefonul asta are acest procesor 😁..

Apoi, mama fiind mai reticenta la schimbări și, eu, nedorind sa-i creez un stres, am zis asta e  voi plăti în plus pe abonamentele părinților, insa  abonamentul cu nr 4, pe care il folosesc infim de puțin pentru cat costa si l-am plimbat pe traseul vdf-digi-orange, unde este de 5 ani, e cam mare, asa ca am făcut cerere de portare pe el.. de la Fun 9 (7.2 €) la Digi 2 € ( cu 6 luni la 1€).. la cât îl folosesc resursele erau mai mult decat suficiente.. 

Ideea e ca eu n-am jucat la cacealma, n-am fortat cu cererea de portare, pentru ca eram convinsa ca nu se va intampla nimic bun din partea Orange.. eram dispusa sa merg pana la capat, in condițiile in care mai aveam de platit ~ 500 lei pe telefonul achiziționat in rate pe acest numar si ar fi trebuit sa-i achit acum daca portam numărul.. ca nah, nu prea avea logică sa platesc si mai mult pentru ceva ce nu folosesc.. si de ce sa nu recuperez din pierdere?!..

Ce credeți ca s-a întâmplat?.. 

Am primit sms.. mai multe resurse cu mai putini bani, decat acum, cand vor sa-l mărească.. si exact asa m-am gândit și eu.. cum vine asta?? N-au putut sa-mi dea o oferta decenta cand le-am prelungit, acum vor sa le mareasca pe toate, dar pot sa-mi ofere mult mai bine dacă plec?!... 🙃

Am sunat la numarul din sms, mai mult de curiozitate, din acest motiv nici n-am fost foarte atenta la toate informațiile, insa, aveau vreo 3 variante pentru acel număr.. asa ca am zis și eu, daca nu exista și o a 4-a varianta... în care le putem discuta pe toate 3.. adica cele 3 numere ramase, după prelungirea celui mai vechi numar cu achiziție de telefon.. abia atunci am devenit atenta.. 🤭

Nu vreau sa spun hop pana nu vad factura.. ca am tot auzit de niste probleme tehnice.. 

Insa, revenind la ce spuneați si voi.. în final eu sunt cea mai câștigată.. pentru ca abonamentele mele făceau vreo 25€, plus cei 4€, deci ar fi facut ~29€ ( nu cunosc info despre cum s-ar fi aplicat acel 1€, daca la pret întreg și apoi se aplica reducerea actuala a abonametului sau s-ar fi adaugat la pretul redus ), iar acum ar trebui sa fie 16€, deci aproximativ la jumatate..

În concluzie, varianta finala a fost ca am scăzut inclusiv abonamentele părinților, lucru care mi se pare normal, pentru ca ei nu folosesc internet, iar eu folosesc câteva sute de mb si câteva zeci de minute pe numărul cu cererea de portare.. degeaba plusezi cu niște resurse pe care nu le folosesc ca să justifici prețul abonamentului.. trebuie sa existe și variante cu preț decent pentru cei care folosesc resurse puține.. iar în ce ma privește, cele 3 abonamente nu-si justiticau costurile.. 

 

Pot confirma ca e totul in regula, după ce vine factura.. insa, in contul My Orange par in regula noile preturi.. pana la următoarea notifcare 😁.

FLo1
#StarMember

Triste aceste istorisiri pe care le-ați așternut. Este un meci al promisiunilor în care Orange se crede #1 asemeni Rusiei, iar noi clienții nu putem de multe sau nu avem dreptul nici măcar să ne apărăm. 

@Jay: Mă bucur pentru deciziile luate. Așa am renunțat și eu fără regret la 2 decenii de abonament: fidelitatea nu mai valorează nimic, dimpotrivă .... te costă.