anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce Orange modifica prețul abonamentului fără a fi înștiințați de asta?

MoiseAlina
Junior

De ce Orange modifica prețul abonamentului ,fără a fi înștiințați de asta? Am încheiat un contract pentru un preț al abonamentului ,și nicaieri nu este precizat ca Orange poate modifica prețul pe peioada aceasta.O sa ma adresez OPC și organelor abilitate pentru asta ,chiar dacă perioada contractuala nu s a încheiat. Niciodată nu pot întra în legătură cu un operator de la Orange ,au binevoit sa vorbească și sa sune doar cand voiau clienți.Menționez ca eu  nu am un abonament și la telefonia mobila ci numai internet si cablu .Sa fie publicat un număr de telefon pentru a putea lua legătura cu un operator ,nu cu un robot ,pentru ca noi,abonații suntem oameni, nu roboti ,și plătim totul

12 Răspunsuri 12

Anca07
#StarMember

Buna Alina,

Nu ai primit niciun SMS prin care ti se aducea la cunostinta modificarea abonamentului? Nici pe ultima factura inainte nu era specificat? Stiu ca de obicei si eu fac la fel, nu citesc totul de pe factura, ci doar suma pt a o plati. Inainte sa mergi la OPC sau oriunde altundeva, verifica acest aspect.

Sunt lucruri neplacute insa incearca sa rezolvi si cu orange.

Seara faina!

Vio73
#StarMember

Salutare!

Pe ultima factură, înaintea celei majorate, ai notificarea despre care vorbim. Toți o avem așa. Dacă ai active notificările prin SMS legate de factură ( eu am), primești și prin sms.

Știu că e neplăcut, dar asta este!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Pentru contact, poti incerca 0374 300 300, din orice retea, dupa care secventa 1 - 1 - 1 - 0. Vezi daca merge asa. Daca ai un numar de prepay in Orange, poti suna si la 300, secventa 5 - 2 - 0 in cazul asta.

De asemenea, daca esti client Orange Romania (nu fost Telekom Fix), poti folosi si chat-ul Djingo (ceri "transfer operator").

Client Orange

MoiseAlina
Junior

Bună ziua ! Nu am.primit niciun sms înainte și nici pe factura anterioara nu se precizează nimic . Doar acum in factura actuala a aparut mofificarea abonamentului,suma in plus. Initial abonamentul pentru cablu și internet a fost făcut la Telekom si dupa aceea preluat de Orange.  Pentru telefonia mobila ,am abonament la Vodafone si probabil de aceea nu pot vorbi cu un operator de la Orange.

Încearcă să suni la 0374300300 și apoi 1-1-1-0. Am cunoscuți care pot din alte rețele să sune în combinația asta.

Buna,ai fi uimita sa aflii ca ai primit...am constatat personal azi...vb.cu un consultant si mi a spus unde gasesc instiintarea...  notificat ca in 30 zile pot renunta la contract daca nu mi convine am aflat dupa 30 zile...consultantul a fost asa si asa dar am obtinut reducere de 1e la 2 servicii...:))))

silviubmaria
Junior

Asta am pățit și eu, mi-au umflat factura fără nici o înștiințare, în contract nu este specificat așa ceva, deci nu au nici un drept. Eu cred că ne iau de proști 😡😡😡

Dany2022
Începător

Salutare.Acelasi lucru am patit si eu,m-am trezit cu favutura umflata.Am sunat la orange si operatoarea a zis ca mabonamentul sa majorat cu 1 euro...rezolvare?niciuna.

Marinela1
Începător

Salut! S a marit factura fara sa fiu instiintata? Este ok?
Care este motivul?

E adevarat ca au marit contractul unilateral,ne au dat termen 30 zile sa reziliem contractul din cate stiu (cel putin eu asa am primi dar beneficiez de o oferta locala de 11lei net si tv fix insa mi a venit factura 25 lei din care aproape 5 lei taxa pe corespondenta.I am sunat si am negociat ...Oricum oferta ce o am e de nerefuzat....Sper sa nu mai inventeze alte taxe .Oricum trebuie facut ceva in directia asta ...dar se inspira de la Electrica si astia cu gazul.Prin miscarea asta si au marit veniturile cu peste 12 mil de euro daca luam inseama cati abonati au cumulat la toate serviciile.Am 20 ani ca si client Orange ...inseamna ca pana acum am avut parte de oferte bune...

Anonim
Neaplicabil

Dacă te-a notificat și nu ai reacționat, teoretic înseamnă că ești de acord.

Este procedura standard atunci când operatorul hotărăște să majoreze tariful (din motive probabil obiective, economic vorbind).

Dacă nu reacționeazi, nimeni nu e vinovat, în afară de titularul abonamentului, zic și eu.

Cel mai bine ar fi să fiți atenți la ce scrie pe factură sau în mesajele SMS primite din partea operatorului.

 

 

MoiseAlina
Junior

Bună ziua! Va multumesc pentru răspunsurile și sfaturile date în legătură întrebarea mea vis a vis de modificarea abonamentului ,dar nu am primit sms,nu e precizat în factura anterioara ,nu am fost notificata în niciun fel.Am trimis un mail ,cu reclamația ,și ma voi adresa și OPC.