Sorry, nu sunt abonat, asa ca se poate sa nu inteleg foarte bine lucrurile astea, dar din moment ce e oferta, n-ar trebui sa fie "oferita" si nu ceruta? Presupun ca daca nu ceri, nici nu primesti. :)) Dar nu stiu...mi se pare un pic ciudat sistemul asta de "suna-ma sa-mi faci o oferta". Eventual una la care sa nu poti spune nu. :))
Pentru mine, chestia asta ar trebui sa se intample ca o initiativa din partea Orange. Inteleg ca nu prea se intampla, altfel n-ar exista oameni care sa intrebe cum iau legatura cu departamentul de Ofertare.
Adica, daca ai fost client fidel, daca ti-ai platit facturile la zi, daca iti expira abonamentul in perioada urmatoare, si daca avem posibilitatea sa-ti facem o oferta poate mai avantajoasa de ambele parti, te sunam. Daca nu,...nu.
Dar e adevarat ca sunt si foarte multi clienti, si cum am zis si mai sus, presupun ca daca nu ceri, nici nu primesti. 🙂