anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce se întâmplă dacă nu ești de acord cu majorarea prețului abonamentului?

Anonim
Neaplicabil

Am întrebat consultantul Orange ce se întâmplă în cazul în care nu sunt de acord cu majorarea de preț a abonamentului dar nici nu vreau să renunț la serviciile Orange.

Răspunsul a fost ceva de genul: vă trecem automat pe prepaid dacă nici nu sunteți de acord cu majorarea și nici nu renunțați la serviciile Orange.

Cum comentați?

24 Răspunsuri 24

@PaulG: Bun venit în Comunitate. Nu e chiar ”vrei să plătești mai scump sau mai ieftin?”. Rămâneai la vechiul tarif dacă erai în perioada minimă contractuală (cea de 24 luni). Dacă erai deja ”liber de contract” orice majorare era inevitabilă. Sau renunțai la contract. Soluții sunt întotdeauna. Depinde doar ce alegeri facem. Succes.

Anonim
Neaplicabil

@PaulG & @FLo1 eu am contestat notificarea și am reușit să rămân la vechiul tarif... am scris în postarea precedentă... ceea ce am scris aici a fost rezumatul unei discuții inițiale cu un consultant înainte de a se deschide o sesizare în această privință. Dar s-a întâmplat în termenul acelor 30 de zile în care puteam să nu fiu de acord cu majorarea.

@Anonim: Eu m-am lecuit de povești acum 2 ani când la cei 19 ani de abonament mi s-a răspuns că am varianta prepay sau portare. Tratament amatorist. Și nu de către un <consultant rătăcit în tranziție>. Chiar 3-4 încercărcări în acest sens, până când morile de vânt nu au înțeles scopul și nevoile mele, condiția (targetul) Orange fiind majorarea globală cu acel 1 euro/serviciu (abonament). De atunci viața de <pustnic> e mai lipsită de griji (nu te sabotează nimeni), dar e drept, nici nu te mai <ofertează> nimeni: bazele de date cu numere Orange sau cu abonamente existente sunt 2 categorii diferite, ofertările fiind făcute doar abonaților actuali nu celor foști sau posibili.... Dar fiecare alege ce consideră, iar pentru aceasta plătește.

Deci, daca din vina postei romane (sau poate ca orange nici nu a trimis notificarea) eu am pierdut termenul de 30 de zile in care puteam sa nu fiu de acord cu majorarea, mai pot face ceva? E vorba de principii, nu neaparat de 2 euro.

@PaulG: S-a modificat doar <valoarea>, nu <durata contractuală obligatorie>. Alegeri poți face oricând. Trebuie doar <curaj> și mai ales <puterea să știi ce vrei>. Succes.

Da, sună la ei și cere renunțare la majorare sau trecere pe prepay. 

Nita
Junior entuziast

Nu ai telefon ,mail sau cont My Orange? De ce prin Posta??? Daca nu ai primit notificarea poți cere rezilierea pe acest motiv chiar daca au trecut cele 30 zile.Vezi că abonamentele se majorează din nou începând cu 1 aprilie  nu e păcăleala, a apărut în presă!

FLo1
#StarMember

@Nita: "A apărut în presă". De când presa este comunicat oficial? Zilnic presa e plină de link-uri cu știri false și titluri mai lungi decât informația comunicată.

Pe de altă parte, OROC trebuie să devină Orange. Prea mult se întinde acestă tranziție. 

Nici eu nu am fost de acord cu majorarea (notificarea a fost in factura din noiembrie) si singura "exceptie" pe care mi-o puteau face era sa fiu de acord cu un contract pe 24 de luni (aceleasi beneficii, aceleasi sume, dar pentru o noua perioada contractuala). Din moment ce se schimba o alta clauza (nu mai plateam majorarea, dar maream perioada contractuala), am zis pas. Oricum o dadeam, oricum o intorceam, modificarea contractului era in avantajul Orange (prelungisem 3 numere in ianuarie 2022, deci nu-mi convenea sa-mi cresc artificial perioada cu inca 10 luni doar sa mentin un pret).

Din pacate, lipsa de predictibilitate pe care ar trebui s-o dea un contract a fost stearsa (si sunt abonat din 2009, incepand cu Vodafone, apoi Orange si acum Digi).

Nita
Junior entuziast

Da ,așa e, decât să te piardă că client acceptă să nu îți majoreze abonamentul