Abonament
Află tot ce ai nevoie să știi despre abonamentul tău: opțiuni disponibile, oferte de portare, modificare abonament.
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Inchidere abonament

Am primit online  un nou abonament  de servici de la orange  cu care nu am fost de acord.Am trimis formularul de retragere primit în contract,completat în limita celor 14 zile care mi sa spus abonament  ca am dreptul sa accept sau nu.Deja am trimis ș...

Flavius4566 de către Explorator
  • 430 Vizualizări
  • 16 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Numar preferential

Buna ziua,Am nevoie urgenta de recuperarea parolei de pe o adresa de mail, iar numarul de contact de pe adresa respectiva nu mai este activ. Exista posibilitatea sa obtin o cartela prepay cu acel numar pentru a primi codul de securitate prin mesageri...

Hrq de către Începător
  • 317 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 9 aprecieri

Soluționat! oferta prepay - trecere la abonament

Doresc sa trec o cartela prepay la abonament, cu oferta curenta, iar mesajul este :"În acest moment numărul ales nu este eligibil pentru tipul de tranzacție selectat."Care sunt condițiile pentru cartela prepay pentru a putea prinde oferta curenta, sa...

RaduB_2 de către Junior entuziast
  • 707 Vizualizări
  • 29 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Soluționat! Respins apel automat

Bună! Am și eu o problemă. Dacă vorbesc cu cineva la telefon și o altă persoană mă sună în timpul așa, eu nu văd ca aceasta mă sună și primește și respins automat. Cum aș putea rezolva?

Malina22 de către Începător
  • 209 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Prelungire abonament diferită față de cea discutată la telefon.

Salutări, la finalul lunii februarie am fost contactat de către un operator orange de la un magazin partener din Băneasa shopping city pentru prelungirea abonamentului care îmi expiră. Am fost întrebat dacă vreau să prelungesc si am confirmat, am înt...

Bell15 de către Junior
  • 399 Vizualizări
  • 17 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Reziliere contract.

Buna ziua comunitate, sunt nou pe aici. Caut cateva informații cu privire la rezilierea contractului.Am trimis solicitare de reziliere,  mi s-a confirmat prin e-mail ca se va face cu data de 16/03/2004 ,am fost contactat de o doamnă care a confirmat ...

Vantohi84 de către Junior
  • 1102 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 11 aprecieri

Soluționat! Apel nepreluat de la mine fara ca eu sa fi apelat

Cineva s a trezit cu apel nepreluat de la mine fara ca eu sa fi apelat. Apare in istoric la el dar la mine nu. Cum demonstrez ca nu am apelat acel numar. Si de ce apar astel de erori. Persoana respectiva este in afara tarii si are roaming.

cudyta21 de către Junior
  • 8662 Vizualizări
  • 33 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Experienta cu Orange se depreciaza!

Salutare tuturor! Dupa o experienta negativa cu un apel catre nr. 300 m-am decis sa scriu aici ceea ce am observat astazi si ceea ce cred eu ca sunt cateva lucruri care s-ar putea imbunatati ca sa existe un grad ridicat de satisfactie si pentru clien...

TeodorAbonat de către Junior
  • 721 Vizualizări
  • 16 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] SIM neaprovizionat

Copilul a blocat cartela sim pe abonament inclusiv si codul PUK, am fost la reprezentanta Orange sa schimb cartela SIM, au schimbat-o dar a aparut o problema pe acel numar de telefon. Aceasta eroare SIM neaprovizionat, am testat cartela si in alt tel...

Sylviu de către Începător
  • 313 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 5 aprecieri