anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum ne reparăm telefonul Samsung de acasă?

Ascary
Campion certificat
Sub deviza,Service-ul "Samsung vine acum la tine" dacă întampini probleme cu telefonul, venim noi să îl ridicăm. Îl vom repara și ți-l vom returna în deplină siguranță.
(Sursa:Samsung.ro)
Sună la 08008 726 78 64 sau *8000 pentru a programa reparația sau pentru a afla mai multe detalii.
#StayAtHome #WithSamsung
11 Răspunsuri 11

teacher_
#StarMember
Cred că vor fi doritori, mai ales pentru reparațiile mai ușoare...

Miha_Z
#StarMember
Super. Multumesc de informatie. Sper sa nu fie nevoie, voi avea grija de el. :))

Jay
Campion certificat
Se dezvolta din ce in ce mai mult comerțul online.. servicii, produse... observ un trend mai agresiv.. Sper sa n-am nevoie de acest serviciu.. Pt ca am prea multe aplicatii utile care vor necesita reinstalare..

svetalex
Senior certificat
mie mi-ar fi teama sa incerc sa il repar singura, mai ales daca ar fi in perioada de garantie 🙂

Miha_Z
#StarMember
Cel mai bine daca este in perioada de garantie sa fie trimis in service. Desi poate ne credem priceputi, le putem strica cu mare usurinta.

FLo1
#StarMember
Cine crede ca "Samsung vine acasa la tine" se inseala. Tot curierul te va vizita, tot la service vei ajunge si numai daca platesti, chiar si in garantie fiind. Marketing... amatoricesc.

Trixen_old
Cunoscător
Samsung o fi nou in breasla asta, dar cu siguranta nu este singurul. Am fost impresionat de Nokia. Neavand service autorizat in Romania, am deschis ticket online la ei din aplicatia lor (Device Care parca se numea, nu mai stiu). Le-am explicat problema, mi-au trimis curier rapid acasa, l-au luat, l-au reparat si mi l-au trimis inapoi. A fost amuzant sa vad cum telefonul meu s-a plimbat prin Budapesta-Berlin(parca)-Budapesta, a fost reparat la Budapesta si apoi a fost a doua zi la mine. Toata povestea a durat 4 sau 5 zile lucratoare si nu m-a costat nimic.:)

Vio73
#StarMember
Depinde și de ce probleme are. Dacă are de schimbat un soft sau lucruri ce țin de upgrade, etc, m-aș băga, dar dacă e de înlocuit piese, cred că la service e cea mai bună soluție!

FLo1
#StarMember
Eu nu vad un telefon sa se plimbe prin "Budapesta - Berlin"... si retur, sa mai treaca si de formalitatile de receptie, predare, reparatie, testare... si retur, totul in "4-5 zile". As vrea sa cunosc un SERVICE (chiar si national, nu international) de orice fel de electronice care in 4-5 zile iti preia o comanda cu transport cu tot si retur, si iti "rezolva" si jucaria pe deasupra.

Ascary
Campion certificat
Vio,prin aplicatia Smart Tutor,un tehnician Samsung iti poate schimba/verifica softul online,totul e sa bagi un cod de accept oferit de Samsung.

Miha_Z
#StarMember
Ce interesant. Cu tehnologia asta, nici service-ul nu mai e ce a fost odata. :))