anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cifra de afaceri a Orange România a scăzut cu 2,1% în trimestrul al treilea

FaraUnID
Campion certificat
Grupul Orange a realizat, în perioada iulie-septembrie 2020, o cifră de afaceri de 273,1 milioane euro, în scădere cu 2,1% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, ca urmare a vânzărilor moderate înregistrate în contextul crizei COVID-19, scădere pronunţată mai ales în ceea ce priveşte vânzările de echipamente, conform unui comunicat.
La 30 septembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.613.176 de clienţi, menţinându-se la nivelul T3 2019. Serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra la finalul lunii septembrie 519.869 clienţi, în uşoară scădere faţă de T3 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 377.272 de clienţi, în creştere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă din 2019.
“Deşi traversăm o perioadă de criză, cu multiple incertitudini, în al treilea trimestru al acestui an vedem o uşoară revenire a consumului. Comportamentele digitale nou formate în rândul clienţilor devin obişnuinţe şi sunt pe un trend ascendent. Orange Money a atins un nou prag de 1,3 milioane de tranzacţii, semn că oamenii se îndreaptă din ce în ce mai mult spre aplicaţii mobile pentru servicii financiare. De asemenea, vedem o continuă creştere, de la începutul pandemiei, pe segmentul de business, în contextul în care companiile au nevoie de soluţii diverse de IT&C. Al treilea trimestru din acest an a însemnat pentru Orange paşi mari făcuţi în direcţia dezvoltării de produse şi servicii din universul digital şi 5G. Prin acoperirea 100% 5G a centrului economic al României, Bucureşti, punem bazele pentru o infrastructură telecom care va susţine viitorul economiei digitale şi va revoluţiona importante sectoare de business precum cele destinate oraşelor inteligente, sănătate, media ori automotive”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
Dezvoltarea reţelei Orange a continuat şi în perioada iulie – septembrie 2020, când 1.297 de noi localităţi au primit acces la conectivitate 4G+, pentru un număr de peste 845.000 de locuitori. Astfel, la finalul lunii septembrie, 63,84% din populaţia ţării avea acces la viteze 4G+. Reţeaua 4G, la finalul celui de-al treilea trimestru, acoperea 98.99% din populaţia ţării şi 100% din cea urbană.
“În contextul crizei sanitare şi al creşterii nevoii utilizatorilor de a fi conectaţi online, consumul de date mobile a avut o creştere de 37% în T3 2020 comparativ cu T3 2019”, se menţionează în comunicat.
În august 2020, Orange a anunţat acoperire 100% 5G pentru Bucureşti, această reţea fiind astfel disponibilă şi în alte 14 oraşe: Bragadiru, Braşov, Chitila, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Măgurele, Otopeni, Ovidiu, Pantelimon, Popeşti-Leordeni, Predeal, Timişoara şi Voluntari.
De asemenea, în trimestrul 3 al acestui an a continuat extinderea reţelei proprii de fibră optică, disponibilă la nivel naţional în 178 localităţi.
Reprezentanţii companiei subliniază că digitalizarea accelerată a companiilor din perioada pandemiei şi nevoia crescută de soluţii IT a influenţat şi sectorul B2B. Veniturile pentru produsele IT&C oferite de Orange Business Services au crescut cu 21% în comparaţie cu T3 2019, iar interesul mult mai mare pentru securitate cibernetică, în contextul mutării activităţii angajaţilor în online, a dus la o creştere de aproape 26% pentru soluţia Business Internet Security.
Pe de altă parte, numărul clienţilor care au ales pentru operaţiuni financiare Orange Money a continuat să crească, cu 60% în T3 2020 comparativ cu T3 2019, ajungând la 245.000 de utilizatori. După numărul record de 1 milion de tranzacţii atins în trimestrul anterior, tranzacţiile Orange Money au ajuns la un nou prag de 1,3 milioane în T3 2020. De asemenea, s-a dublat numărul de tranzacţii cu cardurile de debit Orange Money, la peste 500.000.
Numărul clienţilor care utilizează aplicaţia My Orange a crescut cu peste 20% faţă de trimestrul anterior, în timp ce comenzile din magazinul online Orange s-au dublat.
Sursa - https://financialintelligence.ro/cifra-de-afaceri-a-orange-romania-a-scazut-cu-21-in-trimestrul-al-treilea-la-2731-milioane-euro/
Toata lumea sa adopte pozitia de drepti si sa bata din palme in sincron cu strigatul de lupta: Orange te iubim ca ca tine nu gasim!
10 Răspunsuri 10

Jay
Campion certificat
Cred ca sunt foarte putini cei a caror cifra de afaceri n-a scazut.. A crescut exagerat cifra de afaceri a celor care fac anumite afaceri... pe timp de pandemie...

FaraUnID
Campion certificat
Cei care au fost capabili sa anticipeze si s-au axat preponderent pe online au avut de castigat. Zoom, Google Meet, Microsoft Teams sunt cele mai bune exemple. De asemena producatori si retailerii de tablete, laptop-uri, telefoane, camere web, routere, modem-uri au fost pe profit.

FLo1
#StarMember
Nu este singurul din aria de bussiness a telecomunicațiilor care are creșteri de acest gen, indiferent de partea de bussiness a operatorului la care facem referire. Atât timp cât s-au redus drastic majoritatea întâlnirilor ”face-2-face”, e o urmare așteptată ce de creștere a consumului (solicitat de altfel) atât de ”date, trafic internet”, dar si de ”voce”. Despre aspectul plăților prin reducerea locațiilor de plată offline nu are rost menționat, pentru că mai nou și la piața agro-alimentară găști producători / vânzători cu POS după (lângă) ei. Iar nevoia de consum pentru românul nesătul este tot mai mare, fapt exploatat la maxim de către fiecare comerciant, mai ales în această perioadă de incertitudine.

Jay
Campion certificat
Intr-adevar, pana anul asta n-am folosit zoom, dar, in rest, aveam tot ce am si acum.. adica, am cumparat zero dispozitive in perioada asta.. In prima faza, n-am "vazut" ca ar fi crescut si C.A. a celor care nu s-au ocupat cu masti si dezinfectanti.. Probabil ca multi dintre cei care trebuie sa foloseasca, in perioada asta, foarte mult online-ul, n-aveau suficiente dispozitive, pentru ca nu s-a gandit nimeni ca vom fi nevoiti sa ne petrecem viata fara sa iesim din casa.. si-atunci, inteleg cum a crescut C.A. a unor producatori, insa, cred ca si din cauza preturilor, pe care, producatorii, le-au aruncat in aer, profitand de trendul nevoilor de cumparare.. In cazul asta, pot sa vad cresterea C.A. si cand vorbim de alte categorii decat la ce m-am gandit eu initial si, cred ca familiile cu venituri medii au influentat aceasta crestere..

mihai_13
Maestru
este bine de vazut ce a facut si concurenta (digi,voda,telekom) daca si ele au procente in scadere nu este bai... daca nu atunci portocala a inceput sa gafaie ( oare care sunt cauzele)

FLo1
#StarMember
@FaraUnID: Unii se plictisesc de citit si lectureaza printre randuri. Cred ca o sinteză le-ar fi de ajutor pentru că scriu doar să-și vadă numele în listă. ____________ @Jay: ” dar, in rest, aveam tot ce am si acum..” Consideri că nevoile personale si bugetul de venituri/cheltuieli al unei familii se poate compara cu un bussiness de talia unei companii telecom la nivel national? Din comparația făcută ... cam asta se deduce. ”probabil ca multi n-aveau suficiente dispozitive.. pentru scoala”: Știi câte unități de învățământ sunt uitate de lume și nu au nici măcar conexiune la internet? Tablete și alte fițe nu aveau nici 10% dintre unitățile școlare, nici 10% din necesarul cu care ar fi trebuit dotate aceste instituții și copiii în definitiv. Dar credem că toate școlile provinciei sunt asemenea unor licee de figuranți bine plătiți precum cele ale capitalei. Mă opresc aici doar pentru că topicul este despre altceva. __________ @mihai_13: ”Veniturile pentru produsele IT&C oferite de Orange Business Services au crescut cu 21% în comparaţie cu T3 2019”: Este doar unfragment din final. Ți se pare că Orange ar fi obosit și ”cu procente în scădere”? Eu îl văd mai motivat ca oricând, și fără a anticipa pandemia, acest proces a început încă din trimestrul 4 /2019. În acest an a lansat chiar și ”bussiness-uri noi”, nu doar eficientizarea celor vechi. Deci mă repet: Orange pare ”obosit”?

FaraUnID
Campion certificat
Conform ANCOM, de la începutul acestui an si pâna la data de 30 septembrie au fost portate 623.077 numere de telefonie mobila. Puse caprarii statistica arata asa: - RCS&RDS a primit în retea prin portare 266.661 numere; - Telekom Romania Communications 107.830 numere portate; - Vodafone 95.640 numere portate; - Orange 87.790 numere portate; - Telekom Romania Mobile Communications 65.138 numere portate; De asemena Orange a pierdut masiv clienti de televiziune, pe segmentul DHT. In drumurile mele trec zilnic prin fata magazinului Orange din Piatra Neamt si absolut de fiecare data, la coada vad 1 - 2 persoane care asteapta sa predea exchipamentul DTH. Inclusiv ai mei au reziliat abonamentul DTH de la Orange din motive cat se poate de corecte. In momentul in care m-am dus in magazin sa predau si eu echipamentul erau 3 persoane care asteptau sa faca acelasi lucru.

Vio73
#StarMember
Cam toți operatorii telecom au scăderi în perioada aceasta de criză, pentru că mulți oameni își reduc din cheltuieli! În unele zone se predau echipamentele tv satelit, pentru că s-a trecut pe fibră optică, la Orange sau alții, lucru destul de normal.

Ascary
Campion certificat
Eu unul nu as renunta la DTH Orange pentru fibra optica Orange sau oricare alta fibra. Chiar daca e un pic mai scump serviciul dar calitatea DTH merita toti banii,insa fiecare cu gusturile lui.

Vio73
#StarMember
Sincer, nici eu n-aș renunța la calitatea Orange tv satelit și la conținutul deosebit, dar asta ține și de gusturile fiecăruia!