anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Anulare contract după o săptămână de la semnarea lui

Gabriela_iakob
Începător
Vreau sa aflu daca a fost anulat un contract semnat în magazin in urmă cu o săptămână.
Mama mea a fost in magazinul fizic și a cerut să i se facă portare de la telekom. A făcut un abonament Fun 10, dar se pare că portarea nu a mai avut loc, pentru că nu a fost aprobată de către Telekom, și s-a trezit cu un abonament nou la orange + cel de la telekom. Acum am cerut în magazin să ne anuleze contractul. Se poate rezolva?
5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember
Salutare! Poți să le scrii pe Chat Djingo, din secțiunea Contact a Orange, poți suna la numărul 300 (0374300300), apoi ramurile 1-1-1-0, etc. Acolo poți pune această întrebare și cu siguranță o să primești un răspuns avizat. Succes!

Pololică
#StarMember
Sa reclame Telekom. Orange nu are vina in situatia de fata. Cererea de aprobare se face la operatorul la care ajunge numarul de telefon (in cazul de fata, Orange). Operatorul donor (de unde pleaca), in cazul de fata Telekom, nu stiu sa aiba drept de refuz. Daca clientul mai are ceva de plata, va primi o factura ulterior portarii. Totusi, ca informatie: un contract semnat FIZIC se poate anula in 24 ore (o zi) de la semnare. PS: cei de la Telekom ce au zis? Care este refuzul portarii?

Vio73
#StarMember
Da, mea culpa, scuze. Nu ține de Orange!

Razvan
#StarMember
Se poate anula, mai ales dacă nu a luat telefon. Achită cv serviciilor folosite si aia e.

Pololică
#StarMember

@Gabriela_iakobai reusit sa primesti raspunsuri (in special Telekom) privind refuzul? Tin minte ca in urma cu niste ani (pe la inceputurile portarii), TVR anunta ca doreste portarea numerelor de telefon (cred ca este evident ca avea numere fixe de pe vremea Romtelecom) catre Orange si Telekom emisese un comunicat prin care ar refuza acea portare (vorbim de multe numere, nu doar numerele de fix de la sediul din Calea Dorobantilor).

Sunt curios de motivatie.