anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aplicația Orange Money crapă în timpul creării contului

CristianMateesc
Începător
Salut,
Încerc să creez un cont Orange Money și după ce am reușit să parcurg mai mulți pași aplicația crapă. Mai exact am trecut de pasul în care am confirmat adresa de e-mail și când ajung în pagina de mai jos aplicația crapă și se închide. O repornesc, mă trimite în același ecran și crapă iar. Am repornit telefonul, am șters și reinstalat aplicația și face la fel. Telefonul este un iPhone 13 Pro Max cu iOS 16.0 oficial.
Mulțumesc.
8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember
Salutare! Probabil se mai întâmplă, am pățit și eu la început. M-am chinuit acum vreo 2 ani ceva până am reușit. Credeam că acum e mai bine, dar se pare că încă mai sunt probleme. Eventual, dacă tot nu reușești, lasă o sesizare din secțiunea Contact și poate primești ajutor. Din păcate, noi cei din Comunitate, nu prea avem cum sa te ajut decât cu sfaturi! Nu știu ce să zic nici legat de IOS16, pentru că e prea nou și am observat că se mai vaită persoane de el pe diverse paliere.

RafaHelper
#StarMember
Salut @CristianMateescu1974, Verifica cu cei de la support, ramura Orange Money. E posibil ca procesul de crearea cont pentru numărul tau sa se fi blocat in acel pas având o eroare in spate. Daca te grăbești sa iți deschizi contul o poți face și într-un magazin Orange.

Pololică
#StarMember
Iti recomanda sa mergi in magazin pentru deschiderea contului. IOs 16 abia a aparut si s-ar putea ca aplicatia sa nu fi fost si ea actualziata sa functioneze in parametri.

Livi
Începător
Da, nu merge aplicația, este aiurea, eu încerc de 3 săptămâni și nu pot face nimic, urmez toți pași și cam atât, nu ma lasă să întru.

Anonim
Neaplicabil
La mine, pe 13 PM si iOS 16, functioneaza perfect, dar contul era deja creat. Ultimul update al aplicatiei este din 11.09, cu o zi inainte de lansare oficiala iOS 16. Daca crapa la inregistrare cont e un bug de la Orange, ar trebui sa il rezolve rapid printr-un update.

DanielaH
Moderator
@CristianMateescu1974, ai reușit să creezi contul? @Livi, la tine ce se întâmplă? S-a rezolvat situația?

CristianMateesc
Începător
Bună Daniela, Nu, nu am reușit să creez contul. Am încercat și azi de vreo două ori și pățesc același lucru. Merci, Cristi

DanielaH
Moderator
@CristianMateescu1974, fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.