anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Încărcare opțiune cu minute de doua ori

Violeta_Jalbă
Începător
Bună! Dacă am activat prin încărcare directă opțiunea cu minute pe un anumit număr, iar la diferență de câteva zile am activat o alta opțiune cu minute pe aceleași număr, cum fac să rămână una dintre opțiuni pentru luna următoare? Este posibil în vreun fel sa rămână doar o opțiune activa in luna curenta, apoi în luna următoare să se activeze automat cealaltă opțiune?
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Mie mai demult mi-au zis asa de la Relatii Clienti: daca optiunea a fost activata din credit (s-a cumparat credit, si s-a activat optiunea pe baza lui), se poate cere creditul inapoi. Evident, cu conditia sa nu se fi consumat din optiune. Daca s-a activat direct o optiune (s-a cumparat optiunea, nu creditul), nu se poate face nimic. Cel putin nu in mod normal. S-au mai facut exceptii. Dar in mod normal, din cate am inteles eu, nu se poate in cazul asta. Asa ca, cel mai bine, suni. Daca sunt dispusi sa ajute, cu siguranta o vor face. Daca nu...asta e. Dar in general sunt oameni de treaba, si atata timp cat nu e foarte des (adica atata timp cat e o greseala, si nu un obicei), ar trebui sa fie deschisi sa te ajute.
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember
Salutare! Dacă nu ai folosit deja din amândouă, poți suna la Serviciul clienți sau scrie pe Chat Djingo și ruga să ți se transforme una dintre ele in credit. Baftă!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Daca ai incarcat cu optiune, si nu cu credit, nu se poate. Poti suna si cere un sfat la Relatii Clienti. Poate pot face o exceptie in cazul tau. Dar in mod normal nu se poate face nimic. Se cumuleaza beneficiile si aia e.
Client Orange

Vio73
#StarMember
Parcă au mai fost cazuri care au reușit să le transforme in credit, dacă nu au consumat din ele.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Mie mai demult mi-au zis asa de la Relatii Clienti: daca optiunea a fost activata din credit (s-a cumparat credit, si s-a activat optiunea pe baza lui), se poate cere creditul inapoi. Evident, cu conditia sa nu se fi consumat din optiune. Daca s-a activat direct o optiune (s-a cumparat optiunea, nu creditul), nu se poate face nimic. Cel putin nu in mod normal. S-au mai facut exceptii. Dar in mod normal, din cate am inteles eu, nu se poate in cazul asta. Asa ca, cel mai bine, suni. Daca sunt dispusi sa ajute, cu siguranta o vor face. Daca nu...asta e. Dar in general sunt oameni de treaba, si atata timp cat nu e foarte des (adica atata timp cat e o greseala, si nu un obicei), ar trebui sa fie deschisi sa te ajute.
Client Orange