anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum e posibilă portarea de la TELEKOM la ORANGE fara contract?

Manole_1985
Începător
Cum e posibilă o portare de la o rețea la alta fara sa fi întrebat daca esti de acord sau nu?
Si daca sunam la servicii clienti ma aruncau de la unul la altul si mai ziceau sa incerc pe manual, caci nu sunt in arie de acoperire 3g, caci treburile astea trebuiesc rezolvate in magazin, cand ma duceam la magazin imi ziceau căci noi aici nu, ci la celalalt magazin, dupa aia caci nu mai aveau ce zice dupa aproape 2 săptămâni sa schimb cartela si tot asa parcă eram pe un teren de fotbal si eram pasat sa intru in careva poarta. Pana la sfârșit m-am portat inapoi la telekom si acuma imi vine o factură de 217 Ron de la orange. Cum e posibila treaba asta?
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Simplu. Nu e portare. O parte dintre serviciile Telekom au devenit ale Orange Romania Communications (entitate diferita de Orange Romania), dupa achizitia lor de acum cateva luni. Ca atare, toti clientii existenti, care aveau pachete cu internet/tv si mobil, au fost migrati automat la Orange Romania Communications. Da, fara sa fie intrebati, pentru ca decizia de cumparare/vanzare este a conducerii, nu a clientilor. Nu prea avea nicio relevanta feedback-ul clientilor in cazul asta. In momentul in care se intampla achizitii de genul asta, inseamna ca firma are probleme mult mai mari decat nemultumirea clientilor. Sunt sigur ca nici pe angajatii Telekom nu i-a intrebat nimeni daca vor sa fie cumparati de Orange Romania Communications. Dar asta e situatia. Si asta se intampla in cazul achizitiilor de genul asta. Cu factura nu mi-e foarte clar la ce te referi. Te-ai portat la Telekom (partea de servicii mobile presupun), si ai primit factura de la Orange Romania Communications? Paaai...presupunand ca portarea s-a finalizat cu succes, banuiesc ca factura e pentru perioada in care ai fost client ORC.
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Simplu. Nu e portare. O parte dintre serviciile Telekom au devenit ale Orange Romania Communications (entitate diferita de Orange Romania), dupa achizitia lor de acum cateva luni. Ca atare, toti clientii existenti, care aveau pachete cu internet/tv si mobil, au fost migrati automat la Orange Romania Communications. Da, fara sa fie intrebati, pentru ca decizia de cumparare/vanzare este a conducerii, nu a clientilor. Nu prea avea nicio relevanta feedback-ul clientilor in cazul asta. In momentul in care se intampla achizitii de genul asta, inseamna ca firma are probleme mult mai mari decat nemultumirea clientilor. Sunt sigur ca nici pe angajatii Telekom nu i-a intrebat nimeni daca vor sa fie cumparati de Orange Romania Communications. Dar asta e situatia. Si asta se intampla in cazul achizitiilor de genul asta. Cu factura nu mi-e foarte clar la ce te referi. Te-ai portat la Telekom (partea de servicii mobile presupun), si ai primit factura de la Orange Romania Communications? Paaai...presupunand ca portarea s-a finalizat cu succes, banuiesc ca factura e pentru perioada in care ai fost client ORC.
Client Orange

Vio73
#StarMember
Salutare! Este o tranzacție, nu o portare, prin care Orange a cumpărat Telekom Romania Comunication, preluând și clienții aferenți. Dacă nu îți place la Orange, la terminarea contractului, poți să te muți la concurență. Succes!

Manole_1985
Începător
daca apelez la protecția consumatotului oare ce raspuns mi se da daca eu am fost bagat intrun cerc pe care nu la-m dorit caci la mine acasa in sat nu este semnal pe orange deloc oare ce se întâmplă?

Vio73
#StarMember
Dacă nu ai semnal deloc, poți cere rezilierea fără niciun fel de probleme și te portezi la alt operator care au are semnal, în speță, Telekom Mobile. N-are treabă ANPC aici!

Manole_1985
Începător
Pr telefonul meu si pe telefonul lui nevastamea pe numărul care la-m avut nam mai putut fi contactați si nici apeluri nu am pututefectua dar doar cand eram acasa. Am inceput sa sun la relatii cu clienții cand mergeam in zona in care aveam semnal pe orange odata imi ziceau asa odata invers si dupa vreo 20+/- apeluri rezolvare buna nu a fost nici una, scuze doar una de aproape 1 ora și am zis caci treaba e rezolvata și se rezolva dar dupa ce a functionat aproape 1 ora telefonul lui nevastamea stateam ne uitam la televizor si cand vroiam din nou sa sun pe cineva ,Nucu nimica. Deci reziliere nici unu nu mia zis de asa ceva doar ca platesc tot contractul si ma duc la altul ma portez