anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata abonament vechiul Telekom de doua ori aceiași factura

Daniel77
Junior entuziast
Buna ziua !
Am plătit factura de abonament Vechiul Telekom in care am servici de televiziune satelit ,internet și voce mobila ,de doua ori .
Prima data am plătit în aplicatia unei bănci ,apoi a plătit și mătușa mea la un centru local de plati facturi .
Am constatat că nu s-a afișat în cont că au intrat mai mulți bani decât trebuia ...bănuiesc că surplusul platqii se va adăuga automat pentru altă facturi in luna următoare?
Adevărat?
1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember
@Daniel77: Plățile efectuate se procesează diferit în funcție de circuitul care-l urmează fiecare dintre ele. Indiferent de traseu, valoarea finală se va evidenția în contul tău și unde vei putea să vezi suma plătită în plus ca sold creditor din care se va compensa valoarea facturii de luna viitoare. Daca în maxim 4-5 zile lucrătoare nu apar modificări pe cont atunci revino pe topic cu un feedback.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Pololică
#StarMember
Fiind implicata plata manuala prin banca, recomanda sa astepti 2-3 zile pana se actualizeaza baza de date. De cele mai multe ori, platile (transferurile) se vad a doua zi ca incasare si alocarile se fac pe parcursul zilei. Exemplu: platesti azi factura prin aplicatia bancii. Banii se vireaza instant, dar extrasul de cont pentru ziua de azi abia maine se genereaza (sistemul informatic bancar are nevoie sa treaca de ora 24 ca sa poata inchide ziua), iar furnizorul (in cazul de fata, Orange) va aloca platile maine, pe parcusul zilei (chiar dupa amiaza).

FLo1
#StarMember
@Daniel77: Plățile efectuate se procesează diferit în funcție de circuitul care-l urmează fiecare dintre ele. Indiferent de traseu, valoarea finală se va evidenția în contul tău și unde vei putea să vezi suma plătită în plus ca sold creditor din care se va compensa valoarea facturii de luna viitoare. Daca în maxim 4-5 zile lucrătoare nu apar modificări pe cont atunci revino pe topic cu un feedback.

Daniel77
Junior entuziast
Buna ziua ! Din păcate nu sa afișat în aplicația My Orange fix că am plătit de doua ori factura și nici la confirma plata nu da rezultat. Reamintesc că am plătit prima data in aplicația bănci apoi a plătit mătușa mea la un magazin de plati facturi ,pentru ambele avem dovezi . Prima a fost plătită pe 12 august ,cea de a doua pe 18 august ....ce e de făcut?