Întrebare cu răspuns(uri)

Netflix nu poate fi adăugat pe factură

Am abonament Fun 8 de o lună. Am activat Netflix, a funcționat 3 zile, apoi mi au anulat contul motivând că cei de la Orange nu au facturat serviciul. Factura este achitată în avans (cea de telefon ). Aveți careva idee de ce? Cei de la Orange sunt foarte greu de contactat. Mulțumesc.

Iulia iulia
Iulia iulia

Iulia iulia

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Iulia iulia

Care este vechimea ta in retea? Stiu ca sunt ceva limitari in primele 3 luni (principala fiind blocarea reincarcarii cartelelor in primele 3 luni de la activare) si e posibil sa fie din cauza asta. Iti recomand sa faci macar o luna plata cu cardul si apoi sa il treci la Orange. Eu am avut netflix pe factura Orange dar primele cateva luni (de netflix) am folosit cardul, nu factura Orange.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!
Factura la orice abonament se plătește în avans. Adică, dacă ai lună de facturare pe 15 ( azi), tu vei primi mâine factura pentru 15 august-14 septembrie și eventualele costuri suplimentare pe care le-ai avut până ieri.
Ai detalii aici despre cum să activezi serviciul Netflix pe factură:

https://www.orange.ro/help/cum-activez-serviciul-netflix-...
Sau aici găsești pașii:

https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/plata-netflix-fact...

Update: posibil să nu meargă dacă nu deții și servicii fixe de la Orange.

Baftă!

Daca ai optat pentru plata pe factura Orange a serviciului Netflix in mod normal aceasta se tarifeaza ca si cost suplimentar si se debiteaza automat de catre Netflix, iti recomand sa verifici pe site-ul netflix la sectiunea plati si daca apare ca s-a platit nu ar avea de ce sa ti-l anuleze atat timp cat factura Orange este platita. Referitor la ceea ce spunea Vio73 nu este necesar sa ai si servicii fixe pentru a activa plata pe factura Orange pentru Netflix, platesc direct pe factura de mai bine de 1 an de zile si nu am servicii fixe Orange.
De asemenea daca s-a facut schimbare de titular este necesar ca noul titular sa refaca solicitare pentru plata pe factura Orange a serviciului Netflix

Care este vechimea ta in retea? Stiu ca sunt ceva limitari in primele 3 luni (principala fiind blocarea reincarcarii cartelelor in primele 3 luni de la activare) si e posibil sa fie din cauza asta. Iti recomand sa faci macar o luna plata cu cardul si apoi sa il treci la Orange. Eu am avut netflix pe factura Orange dar primele cateva luni (de netflix) am folosit cardul, nu factura Orange.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!