Întrebare fară răspuns

Puncte Thank You lipsă!!!

20% din valoarea ultimei facturi achitate în termen în My Orange nu se regăsesc în contul meu sub formă de puncte Thank You. Situație nerezolvată de 2 săptămâni. Nimeni de la Orange nu e în stare să explice situația.

Răspunsuri

Salutare!
Îmi pare rău pentru situația extrem de neplăcută prin care treci, dar asta tine tot de ei. Așteaptă răspunsul lor și sper să ți se rezolve problemă, mai ales daca ai respectat cerințele ( ai plătit facturile online, ai încărcat cartele prepay, etc). Noi în Comunitate suntem tot clienți, care putem să te îndrumăm și să ajutăm cu sfaturi, dar nu avem acces la contul personal. Dacă nu se rezolvă, poți depune o sesizare din nou, la serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea Contact a My Orange.
Mai ai un topic recent aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2999102-punctele-thank-you

Îți urez succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

În iunie am primit alocarea punctelor abia în iulie (mi se emisese deja noua factura și încă nu fuseseră alocate), chiar dacă plătise factura în prima săptămână de la emitere. Poate e la fel și la tine (o întârziere de sistem).

Punctele se aloca luna următoare nu pe luna in curs doar dacă faci plata prin orange Money se aloca după 2-3 zile. Practic ei îți oferă punctele cu o luna in urma

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!