Întrebare fară răspuns

Despre asigurarea telefonului inlocuit

Telefonul înlocuit pe asigurare în situația unui accindent, va putea beneficia de asigurare nouă? În data de 6 iulie am solicitat o asigurare pentru noul imei, iar apoi a fost anulată neinformata fiind în momentul primirii răspunsului! Ce mai pot face în situația în care chiar nu este vina mea? Chiar îmi doresc asigurare la telefon! Vă mulțumesc!

Răspunsuri

Salutare! Bun venit în Comunitate!
Normal, atâta tot.cat este încă sub efectul poliței de asigurare și dacă o plătești lunar în continuare.
Baftă!

Asta este problema ! Că operatorul nu m-a informat că asigurarea premium nu merge pe un s21 5g , nu m-a informat că a primit respins la solicitare! Iar acum doamna de la relații clienți spune că telefonul nou, nu va primii asigurare, deși în procesul verbal este menționată că da am dreptul! Cum pot rezolva problema creată de acest operator?

Cel mai bine este sa faci o sesizare din secțiunea Contact și sper să rezolvi. Ei îți vor da răspunsul cel mai ok.
Adică lași sesizarea aici:

https://www.orange.ro/contact/
Baftă!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!