anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am cerut trecerea pe prepay și m-au șters cu totul din rețea

Mgh1972
Începător
Am avut abonament și am cerut rezilierea contractului și trecerea pe cartela prepay.Dar ei au înțeles cu totul altceva și m-au șters cu totul din rețea. Eu vreau păstrarea numărului în rețea că și cartela prepay.Plus că pe ultima factura mi-au oprit banii pentru migrarea la cartela.
Care e problema cu Orange telefonie mobila cartele și abonament existente.
2 Răspunsuri 2

svetalex
Senior certificat
Salut! Atunci cand un numar se inchide si nu mai este activ intra intr-o perioada de carantina timp de 2 luni (60 zile), in care nu este dat in folosinta altui titular. Daca se doreste recuperarea numarului in rastimpul de mai sus, fostul titular poate face o cerere de trecere la abonament a numarului respectiv intr-un magazin Orange. La momentul depunerii unei cereri de activare abonament, angajații Orange din magazinul fizic fac verificarea numarului in cauza. Daca numarul se dovedeste liber si disponibil pentru a fi utilizat, atunci poate fi activat, pe un abonament nou/cartela PrePay, la tarif de numar preferential. Deci, dacă a fost o neînțelegere, solicită reascultarea conversațiilor cu cei de la Orange și poate îți poți recupera numărul de telefon fără să plătești nicio taxă. Poți face o sesizare pe site-ul Orange:https://www.orange.ro/contact/ Însă pentru recuperarea numărului, trebuie să mergi într-un Orange Shop

DanielaH
Moderator
@Mgh1972, s-a rezolvat situația? A fost trecut numărul pe PrePay?