Întrebare cu răspuns(uri)

Salutare!
Te sfătuiesc să verifici toate conexiunile la cabluri, etc. Am pățit și eu, dar am rezolvat după ce le-am remufat.
Dacă nu reușești, suna la 300 sau 0374300300 din orice rețea, apoi formezi 1-3-2( parcă) pentru ramura asistență și după ce spune robotul tot, tastezi ce trebuie ( ce ți-am spus), pentru a intra în legătură cu un consultant.
Succes!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Ca idee, poti incerca sa dai un telefon la 300 si vezi daca au vreo solutie.

Dar conform noilor termene si conditii, nu poti sa faci reclamatie, pentru ca Orange nu garanteaza calitatea serviciilor TV.

Ai mai multe detalii aici: https://www.orange.ro/help/articole/ce-este-codul-europea...

Salutare!
Te sfătuiesc să verifici toate conexiunile la cabluri, etc. Am pățit și eu, dar am rezolvat după ce le-am remufat.
Dacă nu reușești, suna la 300 sau 0374300300 din orice rețea, apoi formezi 1-3-2( parcă) pentru ramura asistență și după ce spune robotul tot, tastezi ce trebuie ( ce ți-am spus), pentru a intra în legătură cu un consultant.
Succes!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!