Întrebare fară răspuns

In factura detaliata au disparut numere apelate si au aparut numere codate

Buna ziua am nevoie de ajutorul dv !
Întreb comunitatea daca cineva sa confruntat cu aceeasi problema ca a mea! In factura detailata online și aplicația My Orange in facturile anterioare s-au modificat de trei ori, in sensul că au dispărut unele numere pe care le-am apelat, au dispărut numerele de mesagerie vocală, în schimb au apărut numere apelate mine codate din cifre și litere și SMS la diverse numere care eu nu am folosit așa ceva ! Atașez o poza că să mă fac inteleasa!
Va mulțumesc anticipat!

Răspunsuri

Salut! mie mi se pare doar că sunt decalate liniile și astfel informațiile din partea dreaptă nu mai sunt corelate cu cele din partea stângă. Ar trebui să facă o corecție cei de la Orange.
Trimite un mesaj cu cele semnalate printr-un mesaj în secțiunea de contact: https://www.orange.ro/contact/
P.S. ascunde datele cu caracter personal (numere de telefon) când anexezi capturi de ecran

Nu mi-e clar ce e cu acel 600, 600x02 sau 600x0D...pare ceva codat. Dar numerele de telefon par sa fie oarecum aceleasi (unele).

Posibil sa fie doar o problema de afisare.

Uita-te in desfasurator si vezi daca urmatoarea interpretare are sens, si daca numarul dintre parantezele patrate este sau nu un numar cunoscut:
1. 600[nr de telefon in format national]
2. 600x0D[nr de telefon in format national]
3. 600x02[nr de telefon in format national]

Personal nu am avut numere de genul asta in desfasurator. Cu toate ca si la mine sunt cateva lucruri care ar trebui clarificate mai bine. Pentru ca nu cred ca ii e clar cuiva de ce un SMS trimis apare ca apel cu durata de 00:01 minute de exemplu... Daca e SMS, normal ar fi sa fie count=1 si type SMS. In fine...

Am o vaga banuiala ca sunt erori (de scriere) datorate problemelor curente. Eu ar fi trebuit sa-mi vad suma de plata astazi (factura mi se emite pe 2 ale lunii) si figurez cu 0 (ma rog, am platit in avans reincarcarile facute). Nu am o problema ca inca nu mi s-a emis factura, dar e un pic ciudat ca inca nu am o valoare de plata.

Nu e nici o deplasare de randuri, nici alte greseli. Sunt pur si simplu ”codificari de operator” apărute la interfața clientului ca ”destinatar servicii”. Se mai întâmplă.

@svetalex: Dacă ascundea numerele se mai putea analiza conținutul erorii? Întreb și eu.... Atunci doar Orange are voie la analiză în acest caz, noi neputând analiza formatul acelor numere.

Salut, Maria,

Iti recomandam, in prima faza, sa stergi din browser istoricul accesarilor, memoria cache si cookies, apoi sa incerci sa accesezi din nou pagina.

In cazul in care nu reusesti, te rugam sa ne anunti.
Multumim.

Buna ziua !
Incerc să răspund tuturor la răspunsuri atât cât mă pricep! Am o vârstă și nu mă pricep să șterg prin brovser doar daca îmi explică cineva ! Aceste capturi de ecran sânt din facturi anterioare .mai precis din luna august când mi sa furat un telefon și de atunci mi sa intrat în baza de date chiar daca am schimbat conturi etc ! Nu mă refer la decalajul de linii .sau la partea economică ci la faptul că ex, o factura să schimbat de trei ori ,ex.a dispărut numerele de mesagerie vocală din toate facturile anterioare.sau codat aproape toate numerele apelate in toate facturile anterioare și au apărut SMS urî trimise de mine ceia ce eu nu obișnuiesc! Va mulțumesc tuturor pt că mi-ați răspuns ! Va doresc o zi buna tuturor!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!