Întrebare fară răspuns

Furnizare servicii fără contract

Cum furnizează Orange serviciile, în baza unei convorbiri telefonice, fără semnarea unui contract? Este legal? Nu cred. Dacă, convorbirea este temeiul legal, pai, atunci Orange încalcă contractul, întrucât lipsesc multe canale, pentru care încasează banii, în baza contractului semnat... Cum afirma lunar 300? Am cerut copia scanata a documentul... Nu am primit și este solicitat lunar, de 6 luni, fără răspuns. Solicitare pe email, chemat pe site, telefonic și în aplicație.... Pai.. Ii felicit pe cei ce Day țepe orange

Răspunsuri

Salutare!
Se poate face și în baza unei convorbiri telefonice, dar contractul se trimite pe email și îți dai acceptul sau nu. Verifică emailul, inclusiv în spam.
De asemenea, contractul se găsește în My Orange - setări cont- documentele mele, dar pe un laptop/ desktop.
Nu ți se oferă canale tv in baza unui contract, ci un număr aproximativ de canale.
Succes!

Daca e contract incheiat la distanta este corect si legal. Acel contract este valabil doar daca l-ai primit pe mail si apoi l-ai confirmat in scris, de exemplu ai raspuns la acel mail acceptandu-l. Daca nu s-a procedat asa, nu e corect si e ilegal

1. Contract, încetat, fără acordul meu, nu am primit explicatii nici după 6 luni.
2. Contactați telefonic, au făcut o oferta... Cu hbo, și altele.. Toate excepție canale adulți.
3. Se solicita și încasează contravaloare 2 abonamente voce, cablu și net
4. Se furnizeaza pachet minim cablu tv
5, nu exista contract semnat.
6. 300 afirma el a este în baza contractului semnat, cu toate ca singurul existent este cel inițial, ce a fost, fără acordul meu, dar la cererea mea, după cum a afirmat un individ pe nume Vlaicu, care are și telente de amenințător. Dar fără sa confere probe în acest sens.
7. Ii sun lunar sa îmi facă proba contractului, pentru ca banii ii încasează pe tot, iar furnizarea la TV este pe minim și când dai la deranjamente spune ca nu ai în contract dar suma are tot pachetul.

Acum poate citește cineva înainte de a răspunde.

Conform legislației, este un caz de furt, insurise de foloase necuvenite și de înșelătorie pe lângă poziție de forță, abuz în serviciu, abuz în funcție, etc. Ii mai las încă doua luni, după care voi ccula daune interese prin acțiune terta și probabil, imediat după revelion, vor avea surpriza sa fie exod de peste 154 clienți către alt operator, pentru ca nu vor putea sa ofere serviciile în perioada 24 decembrie 2022 - 3 ianuarie 2023

Nasol, in cazul asta e grav. Nu mai sta pe ganduri si fa reclamatie la ANPC cu toate dovezile si sa vezi cum o sa te caute ei si o sa rezolve imediat problema. In caz ca nu se rezolva asa (putin probabil), poti sa apelezi la instanta, dar nu cred ca va fi cazul.
Iti dau exemplul meu, singura reclamatie pe care am facut-o eu vreodata deoarece ma disperasera, dar e fara legatura cu vreo companie de telecomunicatii. Luna trecuta am facut reclamatie la ANRE impotriva a doi furnizori de energie care au dat-o in bara si nu au facut ce trebuia legal dupa aproape o luna. Deja ma disperasera ca nici nu raspundea cel vinovat si nu am mai stat la discutii si am reclamat ambii furnizori si distribuitorul. Sa vezi ce repede si frumos s-a rezolvat problema imediat dupa si m-au cautat cu explicatii complexe, pertinente si scuze. Asa si in cazul tau, cand le-o da peste ochi o autoritate superioara gen ANPC, ANRE...etc, toti te cauta cu coada intre picioare si sunt foarte draguti cu tine sa te ajute sa rezolvi toate problemele. Inainte sa ii reclami, ii doare undeva.....

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!