anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Neconfirmare plata

Corina_Delia
Începător
In urma cu o săptămâna am făcut plata prin aplicație și îmi spunea după finalizarea plății “ne pare rau va rugam încercați mai tarziu. Plata nu s-a efectuat” ceva de genul. Dar ce sa vezi noroc ca după fiecare Tranzacție banca îmi trimite mesaj și așa am văzut ca banii din cont mi-au fost luați de orange de 3 ori a câte 238 de lei. Fiind in concediu nu am putut ajunge la un punct orange așa ca am încercat sa sun la serviciul clienți sa vorbesc cu un operator dar nu am reușit decât sa imit un papagal și sa vorbesc cu un robot care nici cum nu a înțeles ca eu vreau un operator. Nu am găsit nici o alta cale așa ca am trimis mail. Mi s-a răspuns, am trimis un extras de cont din care iese ca banii sunt blocați și plata s-a făcut și așteptăm un răspuns pe sf săptămânii care nu a venit. Încă sunt cu o suma mare blocată și cu factura depașită. Cum as putea rezolva situația
Având in vedere ca sunt in concediu și sa raman fără acces la telefon și internet nu ar fi plăcut mai ales pe drum când google map mi-e indispensabil.
1 Răspuns 1

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Din pacate, au fost (cred ca inca sunt) niste probleme cu platile la Orange, din My Orange. Platile e normal sa fie in asteptare (sumele blocate in cont). Bine ca nu au fost si retrase. La prepaid, cineva zicea ca a reusit sa-si faca incarcarea cu plata din ING Homebank. La sume de genul asta, nu pot sa zic ca e o idee foarte buna sa te apuci sa testezi daca poti face plata facturii din alta sursa (aplicatia bancii de exemplu). Dar daca vrei, poti incerca si asa. E posibil sa mearga asa. Doar va vei avea nevoie de datele facturii, pe care in principiu le poti descarca din My Orange. Pentru Google Maps, recomand descarcarea hartilor pentru utilizare offline. In felul asta, si daca ramai fara net, sau fara semnal, ai macar navigatia. Ceea ce ai putea sa faci: 1. daca serviciile nu sunt inca suspendate, poti sa incerci sa mai dai un telefon, sa vezi daca exista vreun status update la situatia ta. 2. alternativ, daca nu vrei sa vorbesti cu "robotii", poti incerca si chat-ul Djingo, unde poti sa ceri "transfer operator" si, teoretic (cu toate ca astazi nu stiu daca e cineva), ar trebui sa fii transferat la un operator. E cumva similar cu varianta de la 300, doar ca ai sanse mai mari sa te inteleaga. :) 3. ca solutie de maxima urgenta, se poate achizitiona un SIM prepaid, activata o optiune de 5 euro (daca n-ai nevoie de roaming sau ceva), si esti inca in tara. Macar e mai ieftin decat plata facturii. Daca telefonul e dual-SIM, le poti folosi eventual pe amandoua simultan pana la rezolvarea problemei.
Client Orange