Întrebare fară răspuns

Am incarcat numarul de telefon al mamei mele si nu a intrat optiunea

Am incarcat ieri aproximativ la ora 19:00 numarul de telefon al mamei mele si nu a intrat optiunea dar banii au fost retrasi dar la nr. 300 nu imi raspunde nimeni sau ma pune sa apas taste dar nu pot vorbi cu operatori

Răspunsuri

Vorbim de o optiune recurenta, cu reactivare automata din credit?

A primit mesaj cu reincarcarea? Optiunea a expirat deja sau urma sa expire? Ideea e ca, daca a expirat deja, si nu a primit niciun mesaj la care sa raspunda cu DA pentru reactivare, sau nu stie cum sa faca asta, e posibil sa nu se activeze optiunea automat.

Caz in care, recomand sa intre in meniul interactiv *100# > ramura 3: Optiuni > 1: Optiunile mele active > 1: optiunea X euro > 1: Reactiveaza Optiunea. Sper sa nu fi consumat din credit, pentru ca atunci nu se va mai putea activa optiunea, pana nu se completeaza creditul.

Cat despre contact, poti intra pe chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/), ceri "transfer operator", sau, daca suni de pe prepaid, la 300, poti incerca sa tastezi 5 - 1 - 0 pentru transfer la operator.

Nu a fost cu credit , a fost optiune de 5 euro selectata pe alt numar de telefon(al mamei mele) si nu a primit mesaj de confirmare nici sa raspunda la mesaj cu DA,pur si simplu nu a primit nimic

Aha, am inteles. In cazul asta, da, pare o problema la Orange.

Vezi daca te ajuta ceva din informatiile pe care ti le-am dat pentru contactarea serviciului de relatii clienti.

Te asteptam cu vesti bune!

Paaai...da, dar poti suna de pe orice numar, si in momentul in care raspunde un operator, ii spui ca nu e vorba de numarul tau, ci de al mamei.

La fel si la Djingo. Mentionezi nr mamei in campul pentru nr de telefon (nu trebuie sa fii logat in contul My Orange pentru asta). Saau, intri de pe contul tau, si, odata ce raspunde cineva, ii spui ca e vorba despre un alt numar.

N-ar trebui sa fie o problema.

Asa e. Ai dreptate. :) Incearca te rog 5 - 2 - 0.

Ramura 1 e pentru verificari, ramura 2 era pentru cerere noua. Greseala mea, scuze. :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!