Întrebare fară răspuns

Răspunsuri

Salutare!
Dacă s-a realizat încărcarea și ai primit mesajul de confirmare, nu știu dacă se mai poate anula.
Cel mai bine este să discuți cu un reprezentant Orange, fie pe Chatul Djingo, fie la numărul 300, după ora 8. Pe chat poți scrie oricând, pentru că nu răspund chiar așa de repede!
Succes!

@Clocotici: Bun venit în Comunitate. Cel mai bine este să îi contactezi pe cei de la Orange, de preferiță prin apel la 300 sau chat-ul Djingo (dacă nu, altă metodă regăsită pe http://www.orange.ro/contact), explici situația și ei vor restitui ca și credit pe contul tău a doua reîncărcare.
Te așteptăm cu feedback.

De anulat nu cred ca poti anula. Pe de alta parte, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji. Daca a dat eroare, nu s-a facut reincarcarea. Deci...nu te afecteaza cu nimic.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

@Clocotici, ai luat legătura cu colegii noștri? Care este situația?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!