Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Anumite programe se intrerup si nu poti viziona

Buna! Detin un abonament Orange internet+TV cu cartela si de cateva zile anumite programe se intrerup continuu si nu poti viziona. Cum as putea rezolva aceasta problema?

Ramona Irina
Ramona Irina

Ramona Irina

User level
Nivel
0
43 / 100
puncte
Custom field 2
Ramona Irina

Răspunsuri

Bun venit în Comunitate, Ramona Irina!
Ai TV prin cablu sau satelit? Ne poți da câteva exemple de canale care nu funcționează?

Prin cablu, iar exemple de canale care nu functioneaza: Antena 1, Happy Channel, Antena Stars, Viasat Nature

Ramona Irina
Ramona Irina

Ramona Irina

User level
Nivel
0
43 / 100
puncte
Custom field 2
Ramona Irina

Nu avem semnalată nicio disfuncționalitate a acestor canale. Sunt mereu aceleași? Restul funcționează normal?

Da. Mereu aceleasi. Restul canalelor functioneaza normal.

Ramona Irina
Ramona Irina

Ramona Irina

User level
Nivel
0
43 / 100
puncte
Custom field 2
Ramona Irina

Salutare!
Ai incercat pe la mufe, pe la cablul de ieșire de la ONT, ramificații, etc.? Eu am pățit de mai multe ori să îmi facă figuri inclusiv de la mufa din spatele tv-ului. Eventual scoate ONT-ul din priză și repornește-l ulterior!
Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Buna, am și eu problema aceasta am sunat la tehnic este eroare la trustul intact dacă nu ma înșel sau cei care dețin antena 1,2,3 și programele adiacente.
Pasul 1 a venit echipa tehnica nimic important a zis ca se rezolva pentru ca e problema de la orange
Pasul 2 sun vine dinou echipa tehnica și de data asta pregătiți cu cabluri problema este la cablurile din casa trebuie schimbate pentru a vedea canalele hd dar pe analogic funcționează și așa decât sa schimb cablurile puse prin pereți le las așa la cât ma uit la tv

Vezi la setările tv-ului, ce putere are semnalul, calitatea semnalului și frecvența lor. Ai vreun router/ont de internet în spatele tv-ului, că și acesta bruiază recepția programelor tv, mai ales pe 426 MHz și 466 MHz.

Buna! Cablurile le-am verificat. Am scos si cardul si l-am bagat din nou. Cablurile sunt schimbate doar de un an. Am un router, dar este pe hol. Imi arata la programele cu probleme ca semnalul este slab, dar la celelalte programe totul e ok.

Ramona Irina
Ramona Irina

Ramona Irina

User level
Nivel
0
43 / 100
puncte
Custom field 2
Ramona Irina

Ai pierderi pe cablu, mufe, sau este o problemă pe rețeaua Orange. Sună la callcenter la 300 si cheamă un tehnician să verifice legăturile pe scară.

Da. Problema s-a rezolvat. De vina a fost router-ul. Multumesc tururor pentru sfaturi!

Ramona Irina
Ramona Irina

Ramona Irina

User level
Nivel
0
43 / 100
puncte
Custom field 2
Ramona Irina

Bine că s-a rezolvat și acum este totul în regulă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!