Întrebare fară răspuns

Abonament nou, magazin online

Mi-a expirat abonamentul smart plus 22 (24 luni) iar cand doresc sa achizitionez smart plus 15 cu reducerea de 20% din magazinul online, imi apare mesajul ca nu sunt eligibil. Am contactat angajatii orange atat pe chat cat si telefonic, neputand sa-mi ofere o solutie.

Adrian184
Adrian184

Adrian184

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Adrian184

Răspunsuri

Salut, Adrian184! Bun venit în Comunitate!
Poți atașa o captură de ecran din My Orange cu mesajul de eroare, te rog?

Salut, am vorbit si cu cei de la magazinul online dar fara vreo solutie

Adrian184
Adrian184

Adrian184

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Adrian184

Atunci nu ai decât să le faci o sesizare la adresa serviciul.clienti@orange.ro și să-ți dea o soluție. Dacă nu mai ai perioadă contractuală, nu înțeleg de ce să nu se poată.
Trebuie să vadă cineva mai de ,,sus" problema ta!

Dacă ai făcut o sesizare la noi, cu siguranță situația ta este în atenția colegilor spre investigare și rezolvare. Îți recomandăm să aștepti răspunsul lor.

Ok, multumesc. Astept

Adrian184
Adrian184

Adrian184

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Adrian184

Am fost contactat si mi-au activat de astazi noul abonament smart plus 15, urmand ca in urmatoarea perioada sa imi ofere si discountul de 20%, o zi buna.

Adrian184
Adrian184

Adrian184

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Adrian184

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!