Întrebare fară răspuns

Operatorul Orange a mărit abonamentul fără să fiu înștiințat și fără acordul meu

Bună dimineața, Operatorul Orange a mărit abonamentul fără să fiu înștiințat și fără acordul meu, iar pentru asta am renunțat la serviciile acestora. Unde pot să fac reclamatie, deoarece refuză să-mi rezilierea contractul. Mulțumesc!

Răspunsuri

Salut Alex!

Care e motivul pentru care se refuza rezilierea?

Reclamatie poti sa faci la ANPC. Dar ideal ar fi sa ajungi la o solutie amiabila cu operatorul.
Ca idee, cred ca notificarea a fost. Doar ca era pe factura, undeva nu foarte vizibil. Si au considerat acordul implicit. Ceea ce nu e ok deloc. Dar n-am mai auzit sa-ti refuze cererea de reziliere in conditiile astea. De-aia te intrebam care a fost motivul pe care ti l-au dat pentru acel refuz.

Orice companie are dreptul de a notifica clientul pentru modificări contractuale înainte cu 30 zile indiferent prin ce mijloace de comunicare ( apel, mesaj pe telefon , email , factura ) e de datoria clientului sa se uite macar pe factura. Termenul de reziliere unilaterala e de când ai primit notificarea 30 zile.

Bună seara, Dacă nu primește factura? Poate o aruncă la gunoi, poate îi dă foc, poate o da la alta persoana , sunt 'n' motive. Compania Orange se spală pe mâini... " de la noi a pleca". Nu a fi fost corect cu confirmare? Fac reclamatie la instituțiile statului .

Salut! Și mie mi-a fost modificat abonamentul fara acordul meu, dar după cum spuneau colegii mei, am primit un SMS, pe care nu l-am băgat în seamă în acel moment. Abia când am văzut factura mi-am dat seama despre ce este vorba. Poți face reclamatie unde dorești, e dreptul tau, dar despăgubiri nu te aștepta să primești, poate 1-2 euro, sau oricum, valoarea diferenței dintre cat plăteai și cât plătești acum.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Salutare!

Cred că este bine să ne uităm cu atenție la toate înștiințările pe care le primim, atât pe email, sms sau factură, pentru a putea vedea din timp ce se întâmplă și a lua atitudine, dacă este cazul.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!