Întrebare fară răspuns

Lipsa semnal dupa reincarcarea cartelei PrePay

Hello. Am reincarcat recent cartela PrePay, iar dupa efectuarea acesteia nu am mai avut semnal, scrie "Emergency calls only". Am incercat restart la telefon, reintroducerea cartelei sim in telefon, dar nimic. Solutii?

Răspunsuri

@dvniel, bun venit în Comunitate!
Reîncărcarea cartelei n-ar trebui să aibă legătură cu semnalul. Ai posibilitatea să faci o probă cu SIM-ul într-un alt telefon?

@dvniel: Bun venit în Comunitate. Dacă nu ai primit până să rămâi fără semnal vreun mesaj de confirmare a încărcării, atunci verifică starea contului tău în MyOrange. Dacă toate sunt OK în cont poți reîncerca SIM-ul în alt telefon pentru a vedea dacă problema persistă, sau dacă nu la un Orange Shop. Până la urmă se va rezolva.

@DanielaH
Bine v-am gasit! Voi incerca in aceasta seara sa fac o proba cu SIM-ul in alt telefon.

@FLo1
Mersi de raspuns, nu, nu am primit vreun mesaj de confirmare a incarcarii, ma gandesc sa nu fie o problema cu SIM-ul in sine. Daca nu da rezultate intr-un alt telefon, voi incerca intr-un Orange Shop.

Acum doua zile am ramas fara semnal (in Bucuresti, pe Drumul Sarii, intre Drumul Taberei si aproape de intersectia cu 13 Septambrie). Pe Vodafone (numarul de serviciu aveam (nu pot spune daca a fost o sincopa si pe Vodafone sau nu), dar am inteles ca o parte din zona respectiva nu avea curent. Sa nu fie o problema similara si la tine (ar fi coincidenta cam mare).

Ar mai fi varianta ca SIM-ul sa nu fie asezat bine in telefon (ma indoiesc, dar de verificat) si sa nu faca bine contactul (poate s-a "zgaltait" telefonul mai mult).

@Pololica
Am doua SIM-uri Orange, celalalt vad ca merge. La cel cu pricina am incercat si schimbarea intre ele la slot-uri si nimic.

Reincarcarea, daca nu cumva SIM-ul a iesit din perioada de gratie, si a devenit inactiv, caz in care reincarcarea nu prea mai are cum sa ajute, nu ar trebui sa aiba nicio legatura cu lipsa semnalului.

Cu toate astea, poti face cateva teste pentru a vedea daca problema e semnalul, ceva pe cont, sau..SIM-ul.
Cand introduci SIM-ul in telefon, telefonul iti da vreun mesaj/eroare cu privire la SIM? De exemplu: SIM-ul nu e recunoscut? Sau: niciun SIM inserat?

Daca nu, si nu intri in prima conditie de mai sus, e posibil sa fie o problema pe numarul tau. Cu atat mai mult cu cat, alt SIM de Orange functioneaza OK in aceeasi zona.

Alternativ, daca ai cumva drum intr-un Orange Shop, si vezi ca nu-i dai de cap altfel, poti incerca si o schimbare de SIM. E gratuita, si nu are cu ce sa te incurce.

Doar sa fii atenti, si sa faci un test dupa inlocuire. Sa nu te trezesti ca pleci cu probleme si mai mari. De asemenea, ai grija la ce semnezi. Trebuie sa semnezi pentru inlocuirea de SIM, dar vezi sa nu-ti fie dat cumva si vreun contract de servicii (abonament) la semnat. :) S-a mai intamplat.

Testeaza un apel (poate sa fie si la 333 pentru credit), un SMS, o pagina de net. Suficient cat sa te asiguri ca functioneaza. Nu de alta, dar la ultima mea inlocuire de SIM, am ajuns cu SIM-ul functional, si am plecat cu cel nou semi-functional. :) Si nu pentru ca n-as fi testat serviciile la fata locului. Ci pentru ca persoana care mi-a facut inlocuirea nu stia cum sa rezolve problema, si m-a trimis la un alt magazin. Pentru ca cineva n-a fost atent ce seriale a copiat si unde. Deci...doar un pic de atentie.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!