anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

deconectare din cauza neplatii

moldovan_judit
Începător
Buna ziua. Ieri dimineatata am fost deconectat din cauza neplatii. Ieri dimineata am efectuat plata si am vorbit si cu un consultant pentru confirmare, dar din pacate inca tot sunt deconectat. Ma puteti ajuta ? Multumesc.
5 Răspunsuri 5

Razvan
#StarMember
In My Orange la sectiunea facturi ai rubrica "Confirmare plată". Incarci acolo OP sau dovada plății, bănuiesc că nu ai platit direct în My Orange.

Vio73
#StarMember
Salutare! În mod normal, ar trebui să fii reconectat/ reconectată, dar vezi că mai este și o taxă de reconectare. Mai încearcă la Serviciul clienți dacă nu se face nimic. Baftă!

Razvan
#StarMember
Taxa de reconectare se va plăti odată cu emiterea următoarei facturi.

Karmoulmona
Începător
Buna ziua .La fel patesc si eu.Am platit de 5 zile si am platit si in avans si tot suspendat este numarul .Eu nu am optiunea de a suna deoarece sunt in Elvetia .Le-am scris in privat de pe cont si pana in momentul de fata nici un raspuns!

DanielaH
Moderator
@moldovan judit & @Karmoulmona, ce modalitate de plată ați folosit? Ați trimis dovada de plată la colegii noștri de la Serviciul Clienți?