Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Despre SIM prepay
Răspunsuri
Cel mai simplu mod ar fi sa suni la numărul respectiv.
Am sunat și nimic
Nici nu se aude tonul cum că sună și nici căsuța vocală nu intră
Și am vrut să-l reâncarcăm online cu deținătorul acelei SIM pentru a-l avea în drum spre Romania .Numărul se află în afara țării momentan
Iar omul a zis că nu l-a mai folosit de câteva luni
Iar întrebarea v-am adresat-o în speranța că putem afla dacă mai îi activ că nu cumva să reâncarcăm degeaba pentru că opțiunile pentru roaming nu-s ieftine deloc
Am încercat să iau legătura prin My Orange cu un consultant dar culmea că doar între 9-20 oră României se poate intra în legătură cu aceștia de parcă după ora 20 clienții Orange nu ar mai avea probleme iar eu ziua între 8 și ora 20 îs la muncă fără a avea posibilitatea să intru în legătură cu aceștia
Am gasit un site cu cateva metode de verificare. Nu e el cel mai corect scris, dar ajuta. Altfel nu prea poti sa iti dai seama. Oricum, perioada de gratie e de 360 zile, daca nu a trecut perioada asta, sim-ul ar trebui sa fie inca activ.
https://paradacreativa.es/ro/como-ver-si-una-sim-todavia-...
@Sorin11: Există viață personală inclusiv între orele 8-20, dacă viața o impune. Revenind, cel mai sigur, verifică mai întâi numărul pe http://www.portabilitate.ro ca să nu fie portat, iar dacă numărul mai este parte din rețeaua Orange atunci adresează o întrebare la Serviciul Clienți al Orange: apel la 300, chat-ul Djingo sau email serviciulclienti@orange.ro
Succes.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.