Întrebare fară răspuns

Lipsa totala de semnal pe o zona "acoperita"

Buna ziua,

Detin 8 abonamente business cu Orange. In urma cu o mutare, ma trezesc intr-o zona lipsita de semnal (interior si exterior) chiar daca pe site-ul Orange (https://www.orange.ro/acoperire/harta-acoperire-retea/) adresa este intr-o zona cu semnal 4G bun in interior si exterior.

De doua luni de zile, platesc aceste 8 abonamente, dar nu le pot folosi deloc. Macar am Wi-Fi, dar cand nu este cazul nu ma pot conecta pe Internet, nu pot suna, nu pot face nimic. Mi s-a spus ca as putea plati intre 25 si 50 de euros pe luna pentru un amplificator se semnal. Oare este o situatia normala ?

Raspunsul de la serviciul client este ca nu depinde de ei calitatea semnalului. Atunci de cine depinde? Daca vind servicii catre clienti mei, dar nu fac nimic si pretind ca elemente exterioare (lene, am plecat in vacanta, etc) sunt responsabile si ca nu am nicio vina, credeti ca clientul meu m-ar plati ?

Sunt client de 7 ani la Orange, si este o lipsa de consideratie incredibila. Daca vreau sa reziliez abonamentele respective, pentru ca oricum nu imi sunt de niciun folos, bineinteles ca exista sute de euros de taxe. Deci sunt condamnat sa fac o donatia catre binefacere Orange care face ce vrea cu bani mei, in afara de a imi oferi servicile corecte.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Stai asa. De ce sa platesti tu pentru un amplificator de semnal intr-o zona in care ar trebui sa ai semnal?!
In afara de Enel sau cine alimenteaza infrastructura cu curent (pana sa ajunga la tine), tine DOAR de Orange sa ai semnal. E infrastructura lor, nu? De cine ar putea sa tina?

Solutia (cumpara amplificator) intr-o zona acoperita, eu personal o consider o palma peste fata si lipsa de respect fata de client. Cat despre reziliere, NU ar fi normal, si nici legal, sa platesti taxe de reziliere in conditiile astea. Ai incercat sa faci o cerere de reziliere?

Nu zic ca asta ar fi cea mai buna solutie. E ultima solutie, si nu prea e o solutie, pentru ca nu-ti rezolva efectiv problema de semnal. Dar nici sa platesti pentru niste servicii de care nu poti beneficia nu mi se pare ok.

Solutia este sa-ti spuna de ce nu au semnal intr-o zona care ar trebui sa aiba semnal, si, eventual, sa faca in asa fel incat sa FIE semnal acolo.

Am facut si o cerere de reziliere. Mi se cere 820 euros pentru cele 8 abonamente (mai am 14 luni de angajament si cam asta este pretul pentru 14 luni de abonament). Concluzia ar fi ca sunt condamnat sa fac o donatie catre Orange, pentru ca un contract presupune o plata pentru niste servicii.

Taxele de reziliere sunt ilegale, de cativa ani buni. Cred ca se mai aplica doar daca ai luat ceva telefoane sau echipament la reducere. Da o cautare pe google dupa chestia asta si o sa vezi.

Daca nu se aplica in cazul tau si Orange refuza sa-ti faca rezilierea fara plata acelei taxe abuzive, plangere ANPC.

Dar ideea e asa: nimeni nu te poate obliga sa platesti, si mai mult, sa platesti taxe ca sa renunti la acel serviciu, cand nu poti beneficia de acel serviciu! E stupid. Si ilegal.

Abonamentele fiind pe PJ, nu ramane decat să dea in judecată Orange, desi eu cred că o să castigi, plus daune si cheltuieli de judecată. Responsabilul de cont ce zice?

Nu mai am responsabil de cont cu Orange de 2 ani. 8 abonamente este un numar prea mic pentru ei si atunci mi-au spus ca trebuie sa comunic pe calea clasica cu ei.

  • daca e sediul schimbat, fa notificare privind acest lucru
  • dupa ce ai facut notificarea de schimbare sediu, fa o reclamatie (la Orange) prin care spui ca nu exista semnal la exterior (s-ar putea sa fie nevoie de doua sesizari: una prin care reclami faptul ca nu ai semnal, si una in cazul in care chemi echipa tehnica pentru masuratori in cazul in care nu esti crezut).

In functie de ce raspunsuri primesti, vei lua o decizie.

@arsradu: contractul pentru cele 8 abonamente este de business. ANPC nu are treaba cu ele. Daca rupe contractul, plateste la zi lunile ramase (si eventualele rate la aparate). Singura varianta ar fi judecata, conform contractului (sau rezilierea privind lipsa semnalului, cu conditia ca sediul firmei sa fie mutat la adresa fara semnal. Altfel, e bun de plata).

Am inteles... Deci ce stiam eu se aplica doar pentru persoane fizice. Bine de stiut. :)

Atunci...sper sa se gaseasca o solutie, pe cale amiabila. Nu mi se pare normal, nici ca persoana juridica, sa platesti pentru un abonament de care nu te poti folosi.

Nasoala situatia. Taxele de reziliere sunt ilegale, dar abonamentele fiind pe firma e si mai dificil. ANPC-ul neavand ce face, se bazeaza ca nu iti bati capul sa faci actiune in instanta. Am fost si eu intr-o situatie asemanatoare ca tine si aveam mai multe abonamente pe firma. Am facut cesiune si am trecut toate abonamentele pe persoana fizica. Am trimis cerere de reziliere fara taxe scrisa pe mail la serviciul.clienti@orange.ro in care am descris in amanunt problema si am mentionat ca in caz de respingere a cererii voi fi nevoit sa apelez la ANPC. Au admis cererea fara sa ma anunte si au inchis abonamentele in mai putin de 30 zile fara nici o taxa. Asa am rezolvat eu o problema asemanatoare cu perioada minima contractuala activa

Cam mare suma..... sigur nu are ceva agățat acolo? Poate niște facilități ca servicii sau niște "jucării" oferite promoțional ca să rămâi legat.... O analiză mai în amănunt este necesară. Altfel, din motive de modificare condiții de furnizare servicii, orice contract poate fi reziliat fără alte explicații.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!