Întrebare fară răspuns

Plangere / servicii inactive de pe 30 Iunie (Moinesti)

Nu mai functioneaza serviciul de internet si telefonie fixa inca din data de 30 iunie 2022 . Astazi am primit sms ca exista o avarie in zona iar data estimata sa fie solutionata problema este 18 iulie 2022 . Mi se pare mai mult decat jenant si un serviciu submediocru , din acest motiv nu mai am nevoie de serviciile voastre si doresc sa renunt la contract , dar surpriza ... nici nu pot sa vizualizez contractul fiindca pe my orange fix apare "Ultimele documente generate pentru acest produs nu au fost semnate digital!" Nu beneficiez de nici un beneficiu (nu am primit nici un modem , telefon , sau oricare alt serviciu pentru a crea un prejudiciu companiei prin rezilierea contractului insa voi imi creati prejudiciu prin lipsa serviciului din interent , din acest motiv nu mai doresc acest contract si voi apela la serviciul unei alte compani plus o plangere la ANPC deoarece nu imi permiteti sa vizualizez contractul .

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Moinesti , mentionez ca fostul contract apartinea Telekom Romania

mesajul din my repair e "Stimate client, serviciul tău de internet este afectat de un deranjament de infrastructură deja cunoscut şi în curs de remediere. Factura ta va fi ajustată în mod automat pentru perioada de nefuncţionare a serviciilor. "

Insa cele peste 20 de zile de solutionare mi se par aberante si nemultumitoare , din punct de vedere legal nu isi pot garanta oferirea servicilor din acest motiv contractul trebuie incheiat de comun acord ( mai ales ca nu am nici un beneficiu, a fost o simpla prelungire cred prin telefon fara un acord scris sau vreun beneficiu , oricum eu nu am acces la contract si mi se pare ilegal ... vreau sa-mi vad contractul . ) Cele 20 de zile nu sunt satisfacatoare deloc avand in vedere ca daca m-as muta la o alta companie concurenta acestia imi garanteaza serviciul de interent in 2 zile de la cerere .

Daca esti de parere ca este ilegal, iti recomand sa apelezi la justitie. Procesul va incepe in toamna, adica peste 60 de zile... (cel mai devreme).
In alta ordine de idei, in contractul de servicii iti spune modul in care poate fi reziliat (nu mai spun ca ai primit notificare pentru faptul ca nu vei fi tarifat pentru nefunctionare, deci problema este cunoscuta si de Orange, si, daca se incadreaza la reziliere, poti s-o faci).

Tu ce varianta alegi? Cand am portat numarul din Cosmote in Vodafone (si apoi in Orange), cei de la Cosmote ma plimbau de la un magazin la altul pentru schimbarea cartelei SIM. Am considerat inacceptabil si am ales varianta rezolvarii imediate: portare. Pe scut, ai mai multe variante, doar sa vezi daca esti acoperit de contract (sa nu te penalizeze).

Care contract ? Nu apare nici un contract pe My fix , din punct de vedere legal acest contract chiar si digital ar trebui sa fie vizibil pentru clienti , ori eu nu ma acces la el . La fel cum este legal ca atunci cand nu poti oferi clientului anumite servici sa i permiti acestuia sa intrerupa contractul , eu nu sunt obligat sa astept 20 de zile pentru ca ei sa isi remedieze problemele . O sa fac o plangere la ANPC sa vad ei ce parere au .

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!