Întrebare cu răspuns(uri)

Unde pot sa vad graficul de rate?

Buna ziua
Unde pot sa vad acel grafic, cu ratele, va rog ?
Pot lua in rate pe factura dar acum imi zice
"Nu poti achizitiona produse in rate pana cand comenzile anterioare nu sunt finalizate !"

Viorel85
Viorel85

Viorel85

User level
Nivel
0
90 / 100
puncte
Custom field 2
Viorel85

Salutare!
Situația ratelor o găsești în My Orange.
Ai topic aici:

https://comunitate.orange.ro/questions/1973335-vedea-situatia-ratelor-my-orange
Probabil că ai mai multe și de aia nu ți se permite sau ai întârziat la plata facturilor vreodată!
Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!
Situația ratelor o găsești în My Orange.
Ai topic aici:

https://comunitate.orange.ro/questions/1973335-vedea-situatia-ratelor-my-orange
Probabil că ai mai multe și de aia nu ți se permite sau ai întârziat la plata facturilor vreodată!
Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Am gasit intrun final si da, am mai intarziat dar sa platit intrun final. Pai si ce pot fc atunci ? N-o sa mai pot lua niciodata pe factura in rate ? Sau ?

Viorel85
Viorel85

Viorel85

User level
Nivel
0
90 / 100
puncte
Custom field 2
Viorel85

Mai multe nu am. Pe grafic sunt achitate toate.

Viorel85
Viorel85

Viorel85

User level
Nivel
0
90 / 100
puncte
Custom field 2
Viorel85

Probabil că dorești să ai rate mai mari decât valoarea abonamentelor.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Nu e problema ca ai mai multe rate (eu am avut 2 rate suprapuse 4 luni. Am luat un telefon pentru soție și, în luna 20 am făcut fidelizare și am cumpărat în rate un telefon pentru mine). Buba este dacă întârzierea este în ultimile 12 luni (una din regulile de acordare este sa nu ai întârzieri la plata facturilor (ar trebui sa vezi factura separata de rate) în ultimul an).

Pololica
Pololica

Pololica

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Pololica

Și eu am 4 rate acum, la 4 abonamente, dar am plătite facturile in avans și nu am întârziat niciodată. Așa cred și eu, că e din cauza întârzierii la plata facturilor.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Pai aia cred si eu ca din cauza catorva întârzieri. Atunci ar fi o solutie ?

Viorel85
Viorel85

Viorel85

User level
Nivel
0
90 / 100
puncte
Custom field 2
Viorel85

Ți-am spus, să încerci in magazin. Dacă nu, mai aștepți până achiți. Și atenție mare, să nu mai întârzii la plata facturilor!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Incearca sa dai click pe cosul de cumparaturi si sa il golesti, apoi sa reiei procesul de achizitie.
Tin minte ca primeam un mesaj similar atunci cand am inceput procesul de achizitie, am inchis browserul si am reinceput mai tarziu, achizitia anterioara nefiind finalizata. Daca stergi tot ce e in cos se mai reproduce problema?

Trixen
Trixen

Trixen

User level
Nivel
2
1350 / 2000
puncte
Custom field 2
Trixen

Acuma reincerc cu doua browsere. Revin...

Viorel85
Viorel85

Viorel85

User level
Nivel
0
90 / 100
puncte
Custom field 2
Viorel85

Tot asa-mi zice "Nu poti achizitiona produse in rate pana cand comenzile anterioare nu sunt finalizate !"
Adaugat in cos, sters si readaugat. S21FE si a doua incercare, un Oppo Reno6 recondiționat care e si mai ieftin. Ce comenzi ? Ca, cosul era gol.

Viorel85
Viorel85

Viorel85

User level
Nivel
0
90 / 100
puncte
Custom field 2
Viorel85

Mă gândesc să nu fie și vreo eroare din calculatorul lor, că se mai întâmplă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Viorel85, s-a rezolvat situația? Ai reușit să plasezi comanda?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!