Întrebare fară răspuns

Vivo x80 pro Wifi Calling?!

E posibil sa adaugati suport la telefoane pentru wifi calling?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Teoretic da. Doar ca Orange sa trimită setările, iar Vivo sa le implementeze și sa le trimită, prin actualizare, către telefon.

Dacă aceasta colaborare între operator și producător nu se întâmplă, atunci nu prea vom beneficia de serviciile respective pe dispozitiv.

Important e ca cineva sa facă "intrarea" între cei Orange și Vivo.

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

da, dar este extraordinar de stupid, pentru ca in zonele rulale nu este semnal, dar avem internet... Ceea ce inseamna ca suntem limitati la ce telefoane sa cumparam daca sunt sau nu in oferta...

In ciuda aparentelor, NU, nu esti limitat la telefoanele din oferta. Si nici la telefoanele de pe site-ul Orange (sectiunea Apel WiFi/Apel LTE).
Cu toate astea, TREBUIE ca producatorul telefonului sa aiba implementate acele setari. Orange din cate stiu nu limiteaza serviciul pentru anumite telefoane. Singura chestie e ca trebuie sa-ti fie activate serviciile pe cont. Dar asta o poti face cu un apel la 300, sau probabil si pe chat-ul Djingo (ceri "transfer operator").

Te intrebasem mai sus daca exista setare in telefon pentru apelare WiFi. Si ce se intampla daca incerci s-o activezi. Inca astept un raspuns.
De asemenea, te intrebasem daca ai VoLTE, si daca iti functioneaza.

De asemenea, incearca sa verifici starea serviciilor IMS folosind urmatorul cod: *#*#4636#*#* (incearca sa faci o scurta pauza inainte de ultima *), sectiunea Phone Info. E posibil sa mearga, e posibil sa nu mearga. Din nou, depinde de producator. Eventual poti sa atasezi un screenshot aici.

Ca idee, telefoanele Motorola au suport nativ pentru serviciile astea. Nu toate, dar cele mai noi ar trebui sa aiba. Cu siguranta, mai sunt si altele.

Ce vreau sa spun e ca nu tine (doar) de operator sa ai acele servicii pe telefon. Trebuie sa fie adaugate in soft, de catre producator.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!