Întrebare cu răspuns(uri)

Garantie aparate achizitionate in rate

Am achizitionat un tv Samsung in rate, iar acum s-a defectat! in momentul achizitiei am fost informat ca documentele imi vor fi trimise prin mail. Am primit contractele pentru servicii mai putin contractul de rate cu garantia pentru aparat. Am informat pe cei cu care am perfectat contractul si au promis ca vor rezolva problema, dar nu au facut-o. Acum aparatul s-a defectat si nu stiu cui sa ma adresez !

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salutare!
Dacă l-ai luat dintr-un Orange Shop sau de la un magazin Orange, în general și plătești rate la acel tv, rate care sunt in sistemul Orange, trebuie să mergi la un Orange Shop și să vorbești despre problemă respectivă sau la Serviciul clienți ( prin Chat sau telefonic, la numărul 300).
Probabil că va trebui să duci și tv la Shop pentru a fi trimis în service la reparat!
Baftă!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!
Dacă l-ai luat dintr-un Orange Shop sau de la un magazin Orange, în general și plătești rate la acel tv, rate care sunt in sistemul Orange, trebuie să mergi la un Orange Shop și să vorbești despre problemă respectivă sau la Serviciul clienți ( prin Chat sau telefonic, la numărul 300).
Probabil că va trebui să duci și tv la Shop pentru a fi trimis în service la reparat!
Baftă!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!