Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am primit un mesaj ca plata facturii s-a efectuat, dar eu nu am introdus datele cardului.
Ștergi cardul salvat. Mai jos este explicat cum adaugi/ștergi un card.
Detalii aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2481297-pierdut-cardul-salvat-my-orange-sterg-datele-introduc
Alte răspunsuri
Daca a fost efectuata plata, cel mai probabil s-au salvat datele cardului cand s-a platit luna trecuta si de asta s-a efectuat plata fara a mai fi nevoie introducerea datelor de pe card.
Salutare!
Da, dacă ai mai plătit înainte cu el și ai avut salvate datele cardului, plata s-a făcut în mod automat. Și eu am salvat cardul și fac plata în mod automat, deci nu trebuie să-ți faci griji!
Cum pot băga datele de pe card pe aplicație,sunt nou
Problema este cum pot sa revin la plata cu înscrierea datelor de pe card?
Ștergi cardul salvat. Mai jos este explicat cum adaugi/ștergi un card.
Detalii aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2481297-pierdut-cardul-salvat-my-orange-sterg-datele-introduc
Vio73 a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a răspuns
Matei Andrei a răspuns
Viorel Baraboi a răspuns
Vio73 a răspuns
FM a răspuns
Matei Andrei a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.