Întrebare cu răspuns(uri)

Plata facturii s-a efectuat fără sa introduc datele cardului

Am primit un mesaj ca plata facturii s-a efectuat, dar eu nu am introdus datele cardului.

Matei Andrei
Matei Andrei

Matei Andrei

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
Matei Andrei
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Daca a fost efectuata plata, cel mai probabil s-au salvat datele cardului cand s-a platit luna trecuta si de asta s-a efectuat plata fara a mai fi nevoie introducerea datelor de pe card.

FM
FM

FM

User level
Nivel
1
702 / 750
puncte
Custom field 2
FM

Salutare!
Da, dacă ai mai plătit înainte cu el și ai avut salvate datele cardului, plata s-a făcut în mod automat. Și eu am salvat cardul și fac plata în mod automat, deci nu trebuie să-ți faci griji!

Problema este cum pot sa revin la plata cu înscrierea datelor de pe card?

Matei Andrei
Matei Andrei

Matei Andrei

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
Matei Andrei

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!