Întrebare cu răspuns(uri)

Samsung A72 nu incarca (temperatura scazuta telefon)

Samsung A72 nu se mai incarca la 10 luni de la achizitie. Apare textul ca temperatura telefonului este prea scazuta. Cum ati procedat in situatii similare?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Din cate am gasit online, ar putea fi o problema cu conectorii interni - desprinsi sau care nu sunt bine insurubati.
L-ai avut cumva in service sau l-ai desfacut? A fost expus cumva la vibratii?
Cel mai probabil rezolvarea este una hardware, trebuie desfacut. Daca are 10 luni de la achizitie si nu l-ai desfacut acasa, cred ca ar putea intra pe garantie.
Cu toate astea, e bine sa confirmi ca telefonul nu a stat la rece (bateria trebuie sa aiba mai mult de 4 grade pentru a se incarca) si poti sa ii dai un restart fortat tinand apasat butonul de power pana cand telefonul reporneste si apare logo-ul Android.

Iti multumesc!
Nu a stat la rece, caci nici nu prea avem racoare in perioada asta! Deci nu ar fi cazul de schimbat bateria cum ma gandeam initial!
Vreun service gsm bun in zonele Unirii, Dr.Taberei / Bucuresti?
Nu am rabdare sa-l trimit prin curier la garantie la cat o tine reparatia la ei!

Dacă este în garanție, trebuie mers cu el în Shop, altfel îi pierzi garanția. Ei hotărăsc unde îl trimit, dar în maxim 2 săptămâni ar trebui să-l ai înapoi. Dar trebuie să-i dai reset la tot (înainte salvezi ce ai în el), pentru că oricum îl resetează ei.
Baftă!

Multumesc!
Trixen a avut dreptate! L-am batut putin in palma si s-a deblocat incarcarea! E vreun contant slabit iar de golit telefonul si asteptat 2 saptamani la service, nu am rabdare.
Recomandare de vreun service?

Multumesc Razvane!
Am facut asa cum ai sugerat si doar la reprezentanta Samsung Apaca am rezolvat problema.
Inlocuit placa de baza si in plus cica au schimbat si bateria si mufa de conectare la incarcator.
Am platit initial constatarea 80 de lei si a doua zi s-a rezolvat pe loc in 45 de minute, in garantie.
Fara garantie costa 947 de lei.

Salut, @Lile!
Ne bucurăm că ai rezolvat situația cu telefonul și că te-au ajutat sfaturile primite.
Te mai așteptăm în Comunitatea Orange!

Bine ca s-a rezolvat. Verifica cu atentie telefonul sa fie totul in regula, deoarece sunt cam praf cei de la ESD si multi se plang de ei ca au primit telefoanele inapoi cu diferite probleme, gen sticla camerelor murdara pe interior, capac spate lipit prost, scartaieli, functionare defectuoasa si altele... Inclusiv eu am avut probleme cu ei cu 2 telefoane Huawei care erau mai bune inainte sa ajunga la ei, 2 telefoane trimise doar pentru o simpla schimbare a bateriilor. Pacat ca ESD e service-ul oficial pentru Samsung si Huawei in Romania, ar trebui sa angajeze oameni mai competenti... Atentie cu acest service, pentru ca e cu probleme!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!