Întrebare cu răspuns(uri)

Reziliere abonament Telekom

Care sunt demersurile necesare pentru rezilierea unui abonament Telekom (Tel fix + Internet + Tv) ?
Menionez ca din 25.04.2022 nu mai beneficiez de serviciile contractuale, eu semnand un nou contract (Tel fix + Mobil + Internet +Tv) cu Orange la data mai sus mentionata, Problema este ca se emit facturi de catre Orange atat in in baza noului contract cat si al contractului Telekom. Cele emise pe codul de client Telekom nu le mai platesc dar doresc sa solutionez problema asta ! Va multumesc !

Alexandru.Tm.Covaci
Alexandru.Tm.Covaci

Alexandru.Tm.Covaci

User level
Nivel
0
13 / 100
puncte
Custom field 2
Alexandru.Tm.Covaci
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut!
Pentru reziliere este nevoie sa trimiti o cerere scrisa + copie CI a titularului cu mentiunea: "sunt de acord cu furnizarea acestei copii catre Orange Romania Communications S.A.", semnatura si data la adresa de e-mail rezilieri@orange.com.
Uite aici mai multe detalii - https://comunitate.orange.ro/questions/2799600-reziliere-abonament-telekom-preluat-orange

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (3)

50%

3 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

La monentul respectiv ai depus cerere de reziliere?

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Salutare!
Am și eu câțiva cunoscuți în aceeași situație, care tot fac cereri de reziliere degeaba. Mi se părea logic și normal să se reziiieze ceea ce era înainte, mai ales că omul este acum tot în ograda Orange. Nu este in regulă să plătești aceleași servicii de două ori, la aceeași companie, chiar dacă sunt entități oarecum diferite.

Salut!
Pentru reziliere este nevoie sa trimiti o cerere scrisa + copie CI a titularului cu mentiunea: "sunt de acord cu furnizarea acestei copii catre Orange Romania Communications S.A.", semnatura si data la adresa de e-mail rezilieri@orange.com.
Uite aici mai multe detalii - https://comunitate.orange.ro/questions/2799600-reziliere-abonament-telekom-preluat-orange

La momentul semnării noului contract nu am facut cerere de reziliere pe motiv că vechiul contract Telekom se anulează deoarece serviciile contractuale nu mai pot fii executate, ele fiind preluate de Orange.
Este și vina mea, a beneficiarului că nu am făcut cererea de reziliere la data respectivă dar și compania Orange are sarcina să informeze clienții și să facă accesibile toate aspectele necesare încheierii sau rezilierii contactactelor de furnizări de servicii.

Alexandru.Tm.Covaci
Alexandru.Tm.Covaci

Alexandru.Tm.Covaci

User level
Nivel
0
13 / 100
puncte
Custom field 2
Alexandru.Tm.Covaci

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!